יום הבחירות:

היערכות חסרת תקדים במטה ברקוביץ

לאור מידע שהתקבל מגורמים שונים על זיופים והפרעות המתוכננות על מנת לפגוע בטוהר הבחירות, במטה ברקוביץ הוקם מערך שלם למניעת זיופים בקלפיות הפזורות בעיר

ליל הסיבוב הראשון במטה ברקוביץ (צילום: פלאש90)

בימים האחרונים התקבלו התראות מגורמי האכיפה ומגורמים נוספים כי יש כוונה של גורמים שונים לפגוע בטוהר הבחירות ולבצע זיופים על מנת להטות את הכף לצידו של המועמד משה ליאון. בעקבות כך, פנה המועמד המוביל לראשות העיר עופר ברקוביץ, למפקד מחוז ירושלים תנ"צ יורם הלוי וביקש ממנו להיערך בהתאם ולתגבר את השמירה בקלפיות.

במקביל נערך המטה בכמה מישורים ופרס בשטח עשרות חוקרים פרטיים סמויים, אבטחה סמויה שיגנו על המשקיפים וכל זאת, במטרה למנוע זיופים ולתעד כל אירוע או פרובוקציה ולטפל בה במישור הפלילי.
כמו כן, נערכו ההתעוררות והקימו צוות משפטי שבמהלך היום יקלוט כל פניה שתגיע מהשטח ויטפל מול גורמי אכיפת החוק ומשטרת ירושלים.

ממטה ברקוביץ נמסר: "המידע שקבלנו בימים האחרונים הטריד אותנו הן בהיבט המדוקרטי והן בהיבט של ניסיון להטות את סיכויי ההצלחה של עופר ברקוביץ ועל הוחלט להשקיע משאבים ותקציבים לעניין. ישבנו עם מיטב המוחות והקמנו חפ"ק יום בחירות ומערך שלם על מנת למנוע את הזיופים ולפגוע בטוהר המידות".

לכיכר השבת נודע, כי המטה החרדי והחסידי גייס מאות פעילים לקראת יום הבחירות, והוקם חפ"ק מרכזי הפועל לפיקוח על הנעשה בקלפיות באזורים החרדים, זאת לאור החשש מהמתח הגדול הקיים בשטח בעקבות זה שהשטח החסידי מצביע ברקוביץ בניגוד למה שציפו בדגל ובש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר