המזדרז מרוויח:

ביום ראשון: הגרלת 'מקדימים ונופשים' שע"י 'חזקו'

בדרך לפרס הענק על דופלקס מפואר ורכב משפחתי, תיערך ביום ראשון הגרלת הבונוס של ארגון 'חיזקו' על 15 נופשים משפחתיים * המטרה: סיוע למשפחות שכולות שאיבדו את היקר להם מכל (צרכנות, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יחצ)

הרגע הגדול מתקרב, ועד אז אתם רק מרוויחים: ביום ראשון הקרוב ח' בטבת, תיערך אי"ה הגרלת הבונוס למקדימים להצטרף להגרלת 'חיזקו', ארגון המסייע למשפחות השכולות הזקוקות ליעוץ והכוונה וליד תומכת. בהגרלה יזכה משתתף מאושר אחד בדופלקס מפואר ויוקרתי וזוכה מאושר נוסף ברכב משפחתי.

בפרק ההגרלות הראשון בסדרת ההגרלות, יוגרלו, בעוד יומיים בלבד 15 חבילות נופש למשפחה, בין מי שיקדים להצטרף להגרלה עד תאריך זה. ההגרלה מהווה בונוס מיוחד למי שמקדים להצטרף להגרלה, ללא קשר לזיכוי הזכייה הגבוהים ברכב משפחתי בדופלקס מפואר. החופשות נתרמו על ידי תורם יקר שביקש לשמור על עילום שמו ובהוראתו על כל 100 מצטרפים חדשים, יוסיף חופשה נוספת להגרלה.

במוקדי הטלפונים מורגש בימים האחרונים הלחץ גדול מצד רבים המבקשים למהר ולהצטרף להגרלה ולהיכנס גם להגרלת הבונוס. במערכת מזינים סביב השעון את הפניות הזורמות כל העת של עוד ועוד יהודים מכל רחבי ארץ ישראל הרוצים להצטרף להגרלה ובמקביל לקחת חלק במצווה החשובה.

כזכור, בשבוע שעבר חולק בתיבות הדואר הקטלוג המפואר להגרלת 'חזקו' שבמרכזו הפרס הראשון על דופלקס המפואר הכולל דירת פאר בגודל 143 מ"ר בשתי קומות + יחידת דיור. כאשר לכל זה מצטרף ריהוט ואבזור מלא לטעמו האישי.

בקומה הראשונה ישנו סלון ענק, מטבח מאובזר, חדר שירות, שירותי אורחים, מחסן שירות ומרפסת עם נוף מדהים. בקומה השנייה ישנם שלושה חדרי שינה מפוארים וחדר שירותים ואמבטיה גדול במיוחד. בקומה מינוס 1 נמצאת יחידת דיור בגודל 25 מטר רבוע, חצר פרטית בגודל של לא פחות מ-16 מטר רבוע וחניה פרטית צמודה לדירה.

כאמור, הזכייה כוללת גם אבזור מלא, מטבח מעוצב מבית 'אינסייד' הכוללת ריצוף חדש, תאורה לבית בשווי 1500 שקלים, כל מוצרי החשמל לבית, כולל מקרר 4 דלתות, מזגן לכל חדר שינה, מדיח כלים, מכונת כביסה, מייבש ועוד. עוד כלול בזכיה: ריהוט לסלון ולחדרי השינה, כסף מזומן לרכישת ביגוד, צעצועים וגם ההובלות והטיפול בעניינים הבירוקרטים כלולים בזכייה.

לצד ההגרלה על הבית היוקרתי, תתקיים הגרלה על רכב משפחתי ניסאן סנטרה 2019 שאליה ניתן להצטרף רק עד ליום שלישי י"ז טבת.

תנו לעצמכם צ'אנס והצטרפו עוד היום להגרלה במוקד האשראי 03-517-5517, או במוקדים הפרוסים ברחבי הארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר