שדרגו את הבית עם כיסאות לפינת אוכל

כמעט מידי יום אנו יושבים סביב שולחן האוכל שלנו כדי להעניק קצת זמן איכות עם האנשים הקרובים אלינו - איך נפיק את מירב התועלת מרגעים אלו (עיצוב הבית,שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Quality of the wood)

כדי אכן להפוך את פרק הזמן הנ"ל לאיכותי ונינוח נצטרך לקיים סביבנו את כל הדרוש לשם כך. כיסאות טובים יהיו מצרך מהותי מטבע הדברים. הרי לא ניתן יהיה לשבת סביב שולחן ללא כיסא תואם. מציאת הכיסא הנכון תהיה המשימה הראשונה באיתור פינת אוכל מושלמת.

4 דרכים קלות לשדרוג פינת האוכל באמצעות בחירת כיסאות.

פינת האוכל היא ללא ספק אחד החדרים החשובים ביותר בכל בית. יש משפחות המקפידות לאכול ביחד בכל ערב ארוחה משפחתית, או מספר פעמים בשבוע, ומשפחות אחרות המתכנסות בסופי שבוע סביב השולחן להחלפת חוויות, אירוח והנאה מהמאכלים המשפחתיים האהובים. כדי ליצור פינת אוכל מזמינה ואטרקטיבית, אי אפשר להסתפק רק בקנייה של שולחן מרווח ומעוצב, אלא צריך לחשוב גם על כיסאות מתאימים. במאמר זה נציע לכם 4 אפשרויות להפוך את פינת האוכל למיוחדת ובעלת אמירה אישית, באמצעות בחירה נכונה של כיסאות.

לאנשים יצירתיים שרוצים לשמור על הקיים

הדרך הראשונה היא להביט על הכיסאות הקיימים כרגע בפינת האוכל ולחשוב איך ניתן לשדרג אותם. אם אתם אוהבים לשמור על הקיים או מתחברים לסגנון וינטג', תוכלו לחשוב בצורה יצירתית על חידושם באמצעות הוספת ריפוד מעניין או צביעה של גוף הכיסא ואפשר לשלב גם וגם.

לאוהבי הצבע וההרמוניה

דרך נוספת לשדרג את פינת האוכל היא באמצעות בחירה של כיסאות צבעוניים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים צבעוניים, ואם אתם אוהבים כיסאות מעץ או כאלה המשלבים בין עץ למושב פלסטיק, תוכלו לבחור את אותו דגם אך בצבעים שונים. כך לדוגמה ניתן לבחור דגמי עץ בצבעי ירוק, שמנת, צהוב, לבן, אפור ושחור וגם להתמקד בשני גוונים עיקריים לפי הטעם האישי. הצבעוניות תוסיף טאצ' ייחודי לפינת האוכל ותהפוך אותו מבנאלי למעניין.

,,צילום: Dikla Friedlander

לחובבי הסטייל והאופנה

אם אתם אוהבים שהכל מעוצב לפי המילה האחרונה, כדאי לעקוב אחר הטרנדים העכשוויים השולטים בכיסאות לפינת אוכל. אחת הדוגמאות לטרנד מודרני אלו הם כיסאות איימס (על שם המעצב צ'ארלס איימס) העשויים ממושב פלסטיק ורגלי עץ. הם מגיעים בגוונים שונים ואף בצבע שקוף, והם מוסיפים חדשנות ורעננות לחדר. דוגמא נוספת היא שילוב ספסל סביב פינת האוכל, מדובר באחד מהטרנדים הבולטים ביותר כיום בענף הריהוט. אם אתם מעוניינים בסגנון כפרי וחמים, אין מתאים יותר מדגמי העץ הנראים פשוטים למראה, אך למעשה מביאים עמם תחכום רב.

לבעלי טעם נועז וייחודי

אוהבים להיות שונים? רוצים להעז ולעצב פינת אוכל שלא רואים בכל בית? בחרו בדגמים שונים לחלוטין והציבו אותם סביב פינת האוכל. אפשר לרכוש כיסאות מאותו דגם ורק לשנות את זה הניצב בראש השולחן או להחליט שכל כיסא יהיה מדגם אחר. בחירה כזו נחשבת לנועזת אך מודרנית, וכדאי להתייעץ עם איש מקצוע או מעצב פנים, כדי לבחור בדגמים המשתלבים אחד עם השני ויכולים ליצור מראה שהוא מקורי ומרענן מצד אחד, אך לא מבולגן או משדר אי סדר. בחירה בטעם טוב תהפוך את פינת האוכל שלכם לפינה מלאה בסטייל וייחודיות, בדיוק כמו בעליה.

היכן כדאי לרכוש כיסאות לפינת אוכל?

עומדים לבחור כיסאות לפינת אוכל, אך מעוניינים ליצור מראה שונה ומעניין? חשבו לאיזה מארבעת הסגנונות שפורטו כאן אתם יותר מתחברים וצאו לדרך. אך השאלה המתבקשת כעת היא היכן ניתן לרכוש אותם. כמובן שניתן לצאת לאזורי תעשייה ומרכזי חנויות ולהתחיל להסתובב ביניהם. אך גם חיפוש קצר באינטרנט של חנויות העוסקות בתחום יכול להועיל לכם. אפשר למצוא מגוון רחב של דגמים דרך האינטרנט וגם כמובן לעשות סקר שוק והשוואת מחירים וכך להוזיל משמעותית את הרכישה שלנו. בבדיקה שלנו הבחנו כי רוב הכיסאות המוצגים בחנויות השונות מיובאים ע"י טיב העץ כסאות המשווקים למבחר חנויות בכל רחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר