האם את שוטפת את הפנים שלך כמו שצריך? בואי לבדוק

אתן עושות את זה מדי יום (אנחנו מקוות), אבל האם אתן עושות את זה נכון? הנה, שש הרגלי שטיפות פנים נפוצים שכדאי לשבור, אחת ולתמיד (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

1. מריחת סבון על עור רטוב

זה בסדר אם אתן משתמשות בנוסחה בעלת קצף, אבל קרם או שמן לניקוי צריכים לבוא במגע עם עור יבש לחלוטין. זה מאפשר להם להסיר טוב יותר שאריות שמנים ואיפור מהפנים.

2. שימוש בסוג לא נכון של סבון פנים

חשוב מאד למצוא תכשיר אשר מתאים לסוג העור שלכן. באופן כללי, לעור שומני מוטב להשתמש בג'ל או קצף ניקוי, בעוד עור יבש או רגיש צריך משהו פחות חזק כמו קרם או תחליב.

3. שטיפה עם מים חמים

מים חמים מייבשים ויכולים להחריף מצבים קיימים כמו מחלות עור למיניהן. במקום זאת, לכו על טמפרטורה פושרת והשקיעו זמן נוסף בעיסוי החומר לתוך העור שלכן.

4. שפשוף עם מטלית או ספוג

לא רק שהם עמוסים בחיידקים, ספוגים שוחקים את העור שלכן. תמיד שטפו את האצבעות ולאחר מכן את הפנים ביסודיות.

5. ניקוי עם מגבונים בלבד

הם קלים ונוחים, אבל מגבונים רבים מכילים חומרים משמרים שאינם מיטיבים עם העור. שמרו אותם בהישג יד למקרה חירום (כלומר, כאשר אתן עייפות בטירוף) ותמיד שטפו עם מים לאחר מכן.

6. טפיחה על עור יבש לחלוטין

בזמנים בהם אתן לא מעוניינות שטיפות מים יזלגו מן הפנים שלכן, אך עדיין רוצות לשמור קצת לחות על העור טרם מריחת תכשירים כלשהם.

ועכשיו רגע של מדע: מוצרים עם חומצה היאלורונית עובדים על ידי יצירת לחות מהסביבה שלכן, ולכן הם באמת צריכים את המים העודפים שיעשו את העבודה שלהם כראוי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית