"ללגום ולראות": התחליף לביקורים מתישים לאחר לידה

חולפים מספר שבועות מהלידה, את מוכנה להציג את התינוק לבני משפחה, אבל תזמון של 27 ביקורים, עלול להיות משימה מעייפת. יתכן כי אירוח מסיבה עבור מטרה זו, הוא הפתרון בשבילך (תינוקות)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
(צילום: Brooke Lark on Unsplash)

ברכות. עשית את זה. צלחת את הלידה המאתגרת ואת החודשים שקדמו לה והנה הגיח לאוויר העולם היצור המתוק שדורש את תשומת ליבך במשך 24 שעות, 7 ימים בשבוע. את בדיוק מתאוששת מהחוויה המטלטלת שעברת ומתלבטת כיצד לבקש בעדינות מחברותייך ובני המשפחה שהביקורים שהם מתכננים לערוך במרכז הרפואי שבו את שוהה, ידחו למועד מאוחר יותר.

בין אם אזרת אומץ לעשות זאת ובין אם נאלצת לספוג כמה כאלו בבית החולים או בבית ההחלמה, תמיד ישארו כמה מכרים שיעדיפו לבוא לבקרך כשכבר תשהי בביתך הקט.

והנה, חולפים להם שבועות אחדים, את מוכנה להציג את התינוק לכל המעוניין. אבל תזמון של 27 ביקורים בודדים, עלול להיות משימה מייגעת. הדרך הקלה ביותר לצלוח את המשוכה הזו ללא מאמץ, היא על ידי אירוח מעין מסיבה לצורך מטרה זו.

"סיפ אנד סי פארטי", זהו שמו של טרנד חדשני שצובר פופולריות ברחבי ארה"ב, ובתרגום חופשי: מסיבת "ללגום ולראות".

במה מדובר? מכרים ובני משפחה מגיעים לפגוש (או "לראות") את האוצר החדש שלכם, בעוד כיבוד קל מוגש להם ("ללגום"). הורים חדשים בדרך כלל מארגנים את המסיבה הזו כמה שבועות עד כמה חודשים לאחר שובו של התינוק הביתה.

רגע, את חשה שאין לך אפילו את האנרגיה לרחוץ את שיערך, שלא לדבר על להתכונן למסיבה? הירגעי. מדובר באירוע קטנטן ומכיוון שכולם מתאספים כדי להביט בתינוק, אף אחד אפילו לא ישים לב שהמיטות שלכם לא סודרו כבר לא מעט זמן.

אז, איך אני מארחת אחת? מסיבת "ללגום ולראות" תלויה בדיוק ברצונות שלך. רוצה נושא והזמנה פורמלית? לכי על זה. מרגישה בנוח לשלוח הודעת טקסט לא מחייבת, להזמין פיצה ולארגן פחיות שתיה לאורחים? לגמרי מקובל.

למה זה גאוני: את יכולה להשוויץ איך הבחור הקטן שלכם גדל, בפני כולם בבת אחת, במקום להתמודד עם שבועות (ושבוע) של מבקרים לא רצויים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית