איך לבחור נכון חברת קידום אתרים

יש לכם אתר אינטרנט. מעולה! חשוב והכרחי! אין לכם אתר אבל יש לכם עסק או משהו למכור להמונים? רוצו לבנות אתר עכשיו (שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אתר אינטרנט זהו הכלי השיווקי הפופולארי כיום, אשר בזכות טכנולוגיה שמתחדשת כל הזמן ובזכות אנשים מקצוענים היודעים איך להתנהל בה ואיתה, ניתן ליצור באמצעותו שיווק איכותי המניב פירות. ומי אינו מעוניין בכך?...

אולם לבנות אתר אינטרנטי הוא רק הצעד הראשון. הצד הבא הוא לגרום לקידומו של האתר כך שכמה שיותר גולשים מבין קהל היעד, ייחשפו אליו, ישהו בו ויתנהלו באופן כזה שיגרום לרווחים עבור בעליו. שני הצעדים הללו נדרשים להתבצע באופן מקצועי ומדויק על ידי אנשים המתמחים בכך. היות ובבניית אתר וקידומו נעשה שימוש בכלים מקצועיים שונים ומגוונים ובהתמחויות שונות, כדאי ורצוי להיעזר בחברה או סוכנות דיגיטל אשר יש בה צוות מקצועי המורכב מאנשים שכל אחד מהם מתמחה בתחומו, צוות בעל ניסיון שמשמעותו העיקרית היא חסכון בזמן ובעלויות וצוות של אנשים הקשובים אליך – הלקוח, אל הצרכים, הרצונות ואפשרויות המימון העומדות בפניך.

חשיבות קידום האתרים

ראשית – מהו קידום אתרים? ובכן, מדובר בסדרת מהלכים מקצועיים אשר מטרתה לגרום למיקום גבוה ככל האפשר של דפי אתר האינטרנט המקודם, כך שכאשר גולשים ברחבי האינטרנט יקלידו שאילתא בשורת מנוע החיפוש אשר מכילה ביטויים שמתקשרים לתוכן האתר, יופיע הקישור לאתר בדף הראשון שיעלה על המסך. על פרט "קטן" זה מתבסס כל השיווק באמצעות אתר האינטרנט היות ומחקרים מצאו שגולשים כמעט ואינם מדפדפים מעבר לדף הראשון שעולה עבורם. והמשמעות הקריטית היא שכדי שעסק יניב פירות רווחיים מהשוטטות של הגולשים באתר שלו, הוא חייב לדאוג למיקומו של האתר בדף הראשון. קידום האתר יכול להתבצע בשני אופנים: קידום אורגני וקידום ממומן.

קידום SEO ( קידום אורגני ) מתבצע למעשה לאחר שגוגל מזהה כי תוכן האתר הוא הרלוונטי והאיכותי ביותר עבור מה שהוקלד בשורת החיפוש. בעקבות זאת מתבצע דירוג גבוה לדפי האינטרנט של אתר זה. נמצא כי רובם של הגולשים בוחרים להקליק על תוצאות אורגניות המתקבלות מהחיפוש לעומת פרסומות ממומנות.

בקידום ממומן מדובר בדרך שיווקית להעלאת הדירוג בתוצאות החיפוש ולהגברת תנועת הגולשים אל האתר וזאת באמצעות פרסום המובא כמודעה באחד המקומות הראשונים המופיעים בדף הראשון העולה עבור הגולש שהקליד את מילת החיפוש המסוימת והרלוונטית לאתר הספציפי. המפרסם משלם תמורת הכניסות המתבצעות לפרסום זה.

מה מייחד חברת קידום אתרים טובה

חברה לקידום אתרים בגוגל המתמחה בקידום אתרים מקצועי, יעיל, מהיר, ממוקד ומותאם לכל לקוח. על מנת שכל זאת אכן יתאפשר ועל הצד הטוב יותר, נדרש צוות של מומחים אשר עובד גם כיחידים וכמובן גם כקבוצה ובכך מתקבל רווח כפול. כדי לקדם אתר אינטרנט נדרש מן החברה לעבוד בכל זמן נתון עם היד על הדופק הן מול הטכנולוגיה והתפתחות כלי עבודה שונים במדיה הדיגיטלית והן מול הלקוח עצמו – מול צרכיו, רצונותיו ומשאביו.

הלקוח - לצורך העניין בעל עסק כלשהו, אשר מעוניין בשיווק וכמובן מעוניין לראות תוצאות בעקבות השקעה זו, איננו מבין בדרך כלל את כל ההיצע של פתרונות אינטרנט הקיים לצורך שיווקו, החל בהקמה וקידום של אתר אינטרנט והמשך בהקמה של דף ברשת חברתית פופולארית, כשהעדיפות היא ששני הדברים יעבדו במקביל. לכן אך טבעי הוא שבעל עסק זה יפנה לחברה אשר עוסקת בשיווק באמצעות בניה וקידום אתרים והן בשיווק באמצעות רשתות חברתיות – שיווק סושיאל, כאשר בשני המקרים תהיה אחראית לאתר/דף עסקי בעלי תוכן ותפעול איכותיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר