כיצד מתג יכול להשפיע על עיצוב הבית?

המציאות היא שמתג רגיל אינו ישפיע בצורה מיוחדת על עיצוב הבית. לעומת זאת, מתג טאצ' דווקא כן יכול להשפיע על עיצוב הבית (שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מPixabay)

אנחנו פוגשים מתגים רגילים בכל מקום, והם מהווים את אחד מהפריטים הטריוויאליים ביותר בבית. זה באמת יכול להשתנות כאשר בוחרים להקפיד על המראה של כל פריט בבית ולהפוך אותו לאלגנטי וייחודי בדרכו. אין מה לעשות – עיצוב זה חשוב, ועיצוב נמדד בפרט בפרטים הקטנים.

משפחה מודרנית בבית מודרני

מתגי טאצ' מקנים לבית מראה מודרני ומשוכלל יותר. מתגים אלו כשמם כן הם – מתגים המופעלים על ידי מגע קליל בלבד. קיימים סוגים מתקדמים אף יותר שכוללים גם אלומות אור שמכוונות את דרכנו בעלטה והם פרקטיים במיוחד.

לצאת מגבולות הרגיל

עיצוב הוא צורה של אמנות, וכך כדאי להתייחס לעיצוב הבית שלכם. אמנים מתייחסים לתמונה הגדולה ולפרטים הקטנים שלה כאחד. עיצוב הפנים הוא ההזדמנות שלכם להביע את עצמכם באופן מלא. זהו הבית שלכם – היפכו אותו באמת לשלכם. אנו ממליצים לקחת כל פריט ואלמנט בבית ולתת לו התייחסות אישית. מתגי טאצ' מהווים דרך טובה לצאת מגבולות הרגיל וגבולות השגרה, ובמקום לבחור במתגים הבנאליים – ללכת על אופציה יוצאת דופן.

מתגים בכל מיני צבעים

מתג, כמו למשל מפסק תאורה - לא חייב להיות לבן. למה לא לבחור לדוגמא במתג בצבע אדום? כאשר רוכשים מתג טאצ', ניתן לרכוש אותו במגוון של צבעים. האפשרות לשחק עם הצבעים מוסיפה עניין, וכדאי ליצור ניגודיות בין צבע הקיר לבין צבע המתג והלוחית שלו. כל צבע שתבחרו ישפיע על העיצוב והאווירה בבית, לכן כדאי להתייחס לכך בהתאם.

תחושה אחרת

מתג טאצ' הינו מתג אלגנטי יותר. מתגים מעוצבים עשויים באופן כללי מחומרי גלם איכותיים. הלוחית שלהם עשויה מזכוכית או מאלומיניום והגימור שלהם צלול ועדין או מודרני. כשחיים בבית שבו כל פרט ופריט מקבל תשומת לב – התחושה בו משתנה. זהו כוחם של עיצוב והתייחסות לפרטים הקטנים ביותר. היו בטוחים שלא רק אתם, אלא גם האורחים שלכם יקבלו רושם אחר מהשהות בבית שכזה. כיצד מתג יכול להשפיע על עיצוב הבית? כשמדובר במתגי יוקרה מעוצבים – אז בהחלט לטובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר