תהפכו את החלום למציאות

שבת מרוממת בעיר השמש הדרומית שתטעין אתכם להמשך השגרה המבורכת

'מרגליות תיירות ונופש' מארגנת חופשת סופ"ש מיוחדת ל'שבת שירה', מלאת גיוון וחוויה במלון הפאר 'דן-פנורמה' אילת • בתכנית - 'קומזיץ ליל שישי ' עם גדולי הזמר (תיירות, שיווקי)

משה לוק ושלומי גרטנר ילוו את השבת המרוממת (צילום: יח"צ)

חורף, שיגרה, לימודים ועבודה. ברוך ה' לא מתלוננים, אבל, ביננו - לכל אחד מאתנו מתחשק קצת גיוון!

כנסו לכאן ותתחילו לארוז>>>

גם אתם חולמים לצאת קצת מהשגרה? תהפכו את החלום למציאות - בואו לחוות שבת מרוממת בעיר השמש הדרומית, שבת 'מעין עולם הבא' שתטעין אתכם להמשך שגרה מבורכת.

כבר 14 שנה ברציפות, ש'שבת שירה' בהפקת מרגליות במלון 'דן פנורמה' אילת, הינה החופשה הטובה והנחשקת ביותר למגזר הדתי והחרדי חופשת סופ"ש חוויתית במיוחד, עם תפילות שבת מרוממות בליווי בעלי תפילה המרטיטים את לב השומעים אין לוקיישן יותר מושלם.

לחוות את שבת שירה במיקום הכי קרוב לים סוף, לומר את שירת הים ולהודות לקב"ה על הנס הגדול, במרחק נגיעה מאותו הים שעברו בו בני ישראל "ביבשה בתוך הים"....

באותו המלון, מול המרינה היפהפיה המלאה בסירות ויאכטות עוגנות המתחברות עם קו רקיע כחול ואנסופי המשרה אוירה של סוף העולם, עם אותו צוות הניהול המנצח של רשת מלונות דן וחברת מרגליות שעוטפים את החופשה בפרפקציוניזם מוקפד בכל פרמטר אפשרי.

האירוח ? חמישה כוכבים ואף יותר... עם שפע ומגוון שקשה לדמיין, שמותירים אתכם עם טעם טוב בפה גם הרבה אחרי החופשה. החדרים ? פאר בעיצוב עדכני, עם ריהוט ואיבזור מפנק, שעושים חשק לשקוע בחלומות, לצלול למנוחה ולשכוח מהכל...

התוכניות? ההרצאות? הסדנאות? מותאמות במיוחד לכל אחד מהמשפחה ויעניקו לכם שעות של חוויה שלא תרצו שתיגמר...

חופשת חורף חמה עם מרגליות במלון הפאר 'דן פנורמה' אילת המשקיף ללגונה של אילת ובמרחק הליכה קצר מהחוף הצפוני של העיר,ומכל מרכזי הקניות והאטרקציות . היא הבחירה הטבעית לנופש חורפי מרענן עם מתקני נופש מתקדמים, לובי רחב ידיים , ספא חדיש ומפואר , סוויטות וחדרים מרווחים, מרפסות המשקיפות ללגונה הצפונית ולהרי אדום.

המלון מציע את התמורה הטובה ביותר לכספכם, מבלי להתפשר על השירות והמקצועיות המוכרים של רשת מלונות דן.

חדר האוכל המרכזי של מלון דן פנורמה אילת הינו מהגדולים בארץ עם למעלה מ- 500 מקומות ישיבה מתאים לסעודות שבת ברב פאר והדר, בשפע ובנוחות.

התפריט הקולינרי העשיר ממיטב השפים של רשת מלונות "דן", מציע לאורחיו ארוחות מפנקות, שפע של בשרים על האש, בר סלטים עשיר ומזנון בופה גדול במיוחד, המשלב באופן מעורר תיאבון בין מגוון של טעמים, צבעים ומרקמים, כדי ליצור את הארוחות הטובות ביותר בישראל.

ומה בתכנית ? חברת מרגליות מציעה מגוון של תוכניות עשירות כולל סדנאות הרצאות ומופעי ערב מרהיבים,

גולת הכותרת של סוף השבוע הינו מופע זמר סוחף בסגנון – 'קומזיץ ליל שישי ' עם גדולי הזמר שלומי גרטנר ומשה לוק בליווי תזמורת המנגנים המורחבת בניצוחו של המאסטרו מוישי רוט.

הרצאות מאלפות מפי הרב מאיר שוורץ והרב אבנר קוואס, במגוון נושאים מרתקים

תכנית ערב מלאת אנרגיה לכל המשפחה תחרות מולטימדיה נושאת פרסים, מגוון סדנאות בריאות ויופי לנשים. ועוד הפתעות כמיטב המסורת של מרגליות

בקיצור חופשה תפורה להפליא ל'עונג שבת' אמיתי, ריענון וחידוש הגוף והנפש.

ועוד לא אמרנו הכל... אתם מוזמנים להיכנס לאתר הבית של מרגליות ולהתחיל לדמיין את החופשה הבאה שלכם.

כנסו לכאן ותתחילו לארוז>>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר