נכנסתם למקלחת ואין מים חמים? חשוב שתכירו!

רחל מחשיבה את עצמה כאישה דאגנית. את ארבעת החודשים הקרים בחורף הישראלי, מעבירה בדאגנות יתר מפני וירוסים, הצטננות, חיסונים ו... אולי לא תאמינו, אבל אחת הדאגות הבולטות שלה מתרכזת סביב נושא המים החמים (צרכנות, שיווקי)

כיכר בשיתוף פזגז | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כשהמים החמים נגמרים באמצע

בתקופת החורף כשבחוץ קר ועננים מכסים את השמים לרחל חשש קבוע אשר עולה בכל יום ובדרך כלל גם באותה שעה, רחל חוששת יותר מכל מאותו רגע שלפני מקלחות הערב תהיות בסגנון "הדלקתי את הדוד או לא הדלקתי את הדוד?", ו-"האם יספיקו מים לכל בני המשפחה?" אלו דברים שבשגרת היום יום אצלה. המחשבה על כך שהמים החמים יגמרו באמצע המקלחת ביום חורף קפוא, מחרידה יותר מהפחד של מקלחות יום שישי. ואין מי שאינו מכיר את הפחד של יום שישי, כשכולם חוזרים הביתה בשעה 12:00 ומתחילים להיכנס בתורם למקלחת, תור שעתיד להסתיים ממש בפתחה של השבת. הוראות ברורות למקלחות קצרות, התראה מצד האחים הגדולים לקטנים מהם שלא יגמרו להם את המים, ותמיד המסכן התורן שנשאר אחרון וזעקות השבר נשמעות ברחבי הבית: "אין מים חמים!!!"

לפי סקרים מדאיגים, 60% מהאוכלוסייה מעידה כי לפחות פעם בחודשיים חוו על בשרם את אחת משתי החוויות המקפיאות: כניסה למקלחת לאחר שנגמרו המים החמים, או שהמים החמים נגמרו במהלך המקלחת.

הגיע הזמן לכבות את הבוילר

בעידן כל כך מפותח, הולך הבוילר ומאבד את הפופולאריות שלו ברחבי העולם. כמעט כל בית שני ביפן עבר להשתמש במחמם מים המופעל בגז, ואילו בארצות הברית ובאירופה, בוילר נחשב לכלי פרימיטיבי לאנשים מעוטי יכולת. מי מחכה היום למים חמים? מי מכניס את עצמו ללופ מורט העצבים של מה יקרה בעוד דקה עם המים החמים שלי? כיום, אנשים כבר אינם מעוניינים לקחת סיכונים או לשחק משחקי ניחושים עם הבוילר החשמלי שלהם.

התחזית לגבי מחממי המים זהה לחלוטין למזגנים. מה שנחשב עד לפני מספר שנים למשהו יוקרתי ומפנק, הופך היום להבנה שמדובר במוצר צריכה בסיסי. גם אם מחיר הרכישה שלהם יקר יחסית, התועלת מצדיקה את ההשקעה – שמתורגמת בסופו של דבר לא רק לאיכות חיים, אלא גם לחיסכון כלכלי.

מחמם מים - הנאה על בסיס יום יומי

מחמם המים הוא מכשיר קטן ממדים המותקן במרפסת השרות או מחוץ לכותלי הבית בדירת מגורים בבניין משותף או בבית פרטי. המכשיר מתחבר לצינור המים החמים הראשי בבית ובכך מספק מים חמים לכל הברזים בבית, באופן מידי וללא הגבלה ובלא כל צורך להמתין. מיד עם פתיחת ברז המים החמים הם פשוט מגיעים לכל נקודה בבית, פשוט חלום.

מדובר במערכת חכמה בה ניתן להגדיר את הטמפרטורה הרצויה באמצעות שלט. המערכת יודעת להסתנכרן עם דוד השמש, כך לדוגמא אם ביום שמשי טמפרטורת המים בדוד עלתה מעבר לטמפרטורה שהוגדרה בשלט, המערכת אינה נכנסת לפעולה כלל ורק כאשר טמפרטורת המים תרד מתחת לטמפרטורה הרצויה, דבר שיכול לקרות לאחר מספר מקלחות או ביום מעונן, רק אז המערכת תכנס לפעולה ותחמם את המים בדיוק בטמפרטורה הרצויה.

מחמם מים Rinnai תוצרת יפן – מעל כולם

רוב מחממי המים מספקים את אותו פתרון פונקציונאלי למים חמים, אולם, קיימים הבדלים משמעותיים בין סוגי המכשירים ואיכותם. כמו במכשירים רבים אחרים, גם כאן חשוב לבדוק היטב מי היצרן של מחמם המים, ארץ הייצור ורמת האמינות של המכשיר.

מחמם המים המופעל בגז פועל בטמפרטורות עבודה גבוהות לחימום מידי של המים ונמצא לרוב מחוץ לכותלי הבית ובכך הוא חשוף למפגעי מזג אויר בקיץ ובחורף. רמת המכשיר ואיכותו, עמידותו לאורך זמן בתנאי מזג אויר שונים וטיב היצרן הם הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מכשיר.

פרמטר נוסף הוא רמת המקצועיות והשרות של החברה המשווקת. מחמם המים של חברת Rinnai המשווק על ידי חברת פזגז, המובילה את שוק המחממים בארץ, הוא מחמם המים שהוכיח את עצמו בכל מדדי האיכות המתבקשים לאורך השנים, עומד בכל תנאי האיכות והבטיחות ומוכר כמכשיר בעל 'אפס תקלות'. ולכן גם נחשב מבוקש מהאחרים והוא הנמכר ביותר בישראל.

Rinnai היא חברה יפנית הפועלת בכל העולם ומובילה את שוק מחממי המים ברמה גלובאלית. לחברה מוניטין רב בייצור מחממי מים אמינים ועמידים לאורך זמן ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מאות אלפי משפחות חושבות קדימה – העתיד כבר כאן

במרבית הבתים דוד שמש אחד אינו מספיק לכל המתרחצים, ובבתים למשפחות ברוכות, יש צורך בכמה סבבים של חימום הדוד כולו על מנת להצליח להתקלח. מאות אלפי בתי אב בישראל כבר הצטרפו לקדמה ונפרדו מהבוילר, כשהן מותירות מאחור דאגות, תסכולים ומריבות - למען חורף חם ונעים יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר