יועץ משכנתאות - המדריך המלא למקצוע הפופלארי

בדרך לרכוש בית חדש? מעוניינים לבדוק כדאיות של מחזור משכנתא קיימת? יועץ משכנתאות הוא ודאי הפתרון הטוב ביותר עבורכם, תחסכו לעצמכם כסף ואל תשלמו יותר ממה שמציאות מחייבת (בנקאות, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אם רכישת בית חדש היא אחד הצעדים היותר מרגשים ומהותיים בחיים, הרי שהלוואת המשכנתא, הנלווית לתהליך, היא אחד החובות הפיננסיים היותר משמעותיים שילוו אתכם לאורך שנים, אם תרצו ואם לא. אבל אם אתם חייבים לקחת משכנתא, לפחות תעשו את זה הכי טוב שאפשר ותבטיחו לעצמכם את התנאים הנוחים והמשתלמים ביותר, ריבית משכנתא נוחה ולא פחות חשוב – את ההתאמה המושלמת לצרכים וליכולות שלכם. ובשביל זה, אתם זקוקים לייעוץ משכנתאות מקצועי.

מיהו יועץ משכנתאות?

יועץ משכנתאות הוא איש מקצוע המתמקד בתחום המשכנתאות ולומד באופן מעמיק ויסודי את הנושא לפרטיו, כשהוא רוכש היכרות מקצועית עם מגוון מסלולי ההלוואה הקיימים בשוק המשכנתאות ועם סבך המונחים הרחב המאפיין את הנושא ומתיימן ביכולת ההתאמה האישית של תמהיל ההלוואה ליכולותיו הפיננסיות של הלקוח בהווה, תוך מחשבה על תמורות אפשריות במצבו הכלכלי בעתיד הקרוב ובעתיד הרחוק. זאת ועוד, יועץ משכנתאות מקצועי מנהל את המשא ומתן מול פקידי הבנקים במקום הלקוח, תוך ניהול מיקוח מקצועי מול נציגי הבנקים וברירת ההצעה האטרקטיבית ביותר עבור הלקוח.

ייעוץ משכנתאות – מי צריך?

המרשתת מעמידה לרשות הגולש הממוצע ידע חופשי רב ומקיף במגוון נושאים, לרבות בתחום המשכנתאות. אבל אם חשבתם שבאמצעות למידה עצמאית באינטרנט תוכלו לקחת משכנתא לבד, טעיתם, ובגדול. תחום המשכנתאות הוא עולם סבוך ומורכב הכולל מנוחים רבים ופרמטרים משתנים כאלה ואחרים, כך שקשה עד בלתי אפשרי לבנות לבד את תמהיל המשכנתא הרצוי. יתירה מכך, הלקוח העצמאי חסר את יכולת המיקוח מול פקידי הבנק, אשר, כמיצגי האינטרס של הבנק, מעלים בפניו אופציות המשרתות את האינטרס הפיננסי של הבנק אך אינן משתלמות עבורו ואינן מותאמות באופן אישי לצרכיו.

רבים טועים לחשבון שעל ידי מחשבון משכנתא שהם מוצאים ברחבי האינטרנט יש להם את האפשרות ללקיחת משכנתא באופן עצמאי זה חד משמעית פעולה בלתי מקצועית שעלולה לעלות לכם ביוקר, בכל המובנים. ההפסד הכספי הכרוך בהלוואת משכנתא בעלת תנאים בלתי אופטימליים עשוי להסתכם, בסופו של תהליך, בעשרות אלפי שקלים. זאת ועוד, משכנתא שאיננה מותאמת כראוי לצרכי הלקוח עלולה להפוך בקלות לנטל כספי מעיק ורב נוכחות הפוגם בשלוות החיים בכל חודש מחדש והופך את ההתנהלות הכלכלית למסורבלת ומורכבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר