ביטוח נסיעות לטיסות להשתטחות על קברי צדיקים

אינספור סוכני נסיעות מציעים חבילות זולות במיוחד להשתטחות על קברי צדיקים, אבל רבים מהם שוכחים להציע את אחד הדברים הבסיסים והחשובים ביותר: ביטוח נסיעות לחו"ל, מדוע מדובר בביטוח חשוב כל כך גם לנסיעה לשבוע לאומן (ביטוח, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: pixabay)

עשרות ומאות אלפי יהודים טסים מדי שנה להשתטח על קברי צדיקים, כאשר ראש השנה באומן, אוקרינה, מהווה את אחת הדוגמאות הבולטות והגדולות ביותר. בהתאם לביקוש, מציעים אינספור סוכני נסיעות ומארגני קבוצות למיניהם חבילות אטרקטיביות עם טיסות זולות ומחיר כולל נמוך יחסית. מה שהרבה מהם שוכחים להציע הוא את אחד הדברים הבסיסיים והחשובים ביותר עבור כל נסיעה לחו"ל, וגם עבור טיסות להשתטחות על קברי צדיקים – ביטוח נסיעות לחו"ל. מדוע מדובר בדבר חשוב כל כך המומלץ לכל מי שטס לחו"ל ומדוע הוא רלבנטי גם ובעיקר עבור מאמינים, מסורתיים, דתיים וחרדים אשר טסים לכמה ימים לאומן או ליעד דומה אחר?

שקט נפשי וביטחון רפואי תמורת סכום כסף זעום – ביטוח נסיעות לחו"ל

כמעט כל ישראלי וישראלית אשר יוצאים לחו"ל, בין אם מדובר בנסיעת עסקים קצרה ובין אם בטיול ארוך בן כמה חודשים, רוכשים בטרם נסיעתם ביטוח נסיעות לחו"ל. הדבר הפך נפוץ כמעט כמו רכישת כרטיס הטיסה עצמו. מדוע? ובכן, אחת ההוצאות הכספיות הגדולות והבלתי נעימות ביותר אליהן ניתן להיקלע בקלות בעת השהייה בחו"ל, היא הוצאה בגין טיפול רפואי. כאשר אנחנו נפצעים או נהיים חולים כאן בישראל, מערכת הבריאות המקומית מטפלת בנו כמעט ללא כל תשלום נוסף מצידנו. אך כאשר אנחנו נזקקים לטיפול רפואי בעת השהייה במדינה זרה, אין לנו לרוב כל כיסוי רפואי מטעם המדינה, ועלינו לשלם את מלוא סכום הטיפול. מה שרבים אינם מודעים לו הוא כי טיפול רפואי בקלות ובמהירות הופך להיות עניין יקר מאוד, כאשר גם ביקור בן כמה שעות במיון וטיפול בסיסי עלול בקלות לעלות אלפי דולרים ואף מעבר לכך.

לכן, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הפתרון שמאפשר ראש שקט ואת הביטחון לדעת כי גם במקרה ומשהו קורה לנו או לאחד מבני משפחתנו במהלך השהייה בחו"ל, אנו נכוסה מבחינת ההוצאה הרפואית ולא נקלע לחוב בגינה. המחירים הנמוכים של פוליסות לביטוחי נסיעות לחו"ל בארץ הופכים את ה"עסקה" לכדאי ומשתלמת עוד יותר מבחינת היוצאים את הארץ – תמורת כמה דולרים בודדים ליום ניתן לרכוש שקט נפשי וביטחון בכך שנקבל כל טיפול רפואי לו נזדקק במידת הצורך, ללא חובות כבדים נלווים.

הרחבה לביטוח כבודה וביטול קיצור נסיעה

ניתן לקנות כיסויים נוספים לביטוח נסיעות ולהרחיב את הפוליסה מעבר לביטוח רפואי, ההרחבות לביטוח נסיעות הם לא חובה והכיסוי שלהם מוגבל עד 5,000$ ברוב חברות הביטוח, ביטוח למקרה שהמזוודה נאבדה, נגנבה או לא הגיעה בזמן, במקרה כזה יש צורך להמציא אישור מתאים ותוכלו לקבל פיצוי מלא עבור הכבודה או עבור פרטים נחוצים שצריך לרכוש במקרה שהיא לא הגיעה בזמן, כיסוי נוסף שכמעט כולם רוכשים הוא ביטול קיצור/נסיעה הוא לעלות הכרטיס טיסה ולבתי מלון, במקרה של בעיה רפואית שמחייבת אתכם להישאר בבית ולבטל את הטיסה, יש להמציא אישור מרופא מומחה וחברת הביטוח תשלם לכם את ההפסדים שספגתם עקב הביטול כרטיס טיסה והבתי מלון, ההרחבות הנ"ל לא יקרות ובחלק מחברות הביטוח ניתנות בחינם.

רלבנטי וחשוב עבור כולם

הכיסוי שנותן ביטוח נסיעות לחו"ל תקף כמובן גם במדינות כמו אוקראינה, אליהן טסים יהודים רבים מדי שנה, כמו גם ביעדים מרכזיים נוספים אליהם טסים מאמינים רבים. בדומה לשאר היעדים ושאר האנשים הטסים מישראל מדי שנה, גם עבור יהודי מאמין אשר טס להשתטח על קברי צדיקים בחו"ל רכישת ביטוח מסוג זה היא מתבקשת, כדאית ומשתלמת. במיוחד כאשר טסים לכמה ימים בלבד, שווה להשקיע כמה שקלים נוספים ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, במקום להיקלע לחובות כבדים וגבוהים במידה וחס וחלילה משהו קורה בעת השהייה שם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר