קידום אתרים בישראל - מספר טיפים חשובים לבחירה נכונה

קידום אתרים הוא תחום תחרותי בפני עצמו וישנן לא מעט חברות קידום אתרים בישראל שיתחרו על ליבם של הלקוחות. עובדה זו מציפה את הרשת במודעות רבות לגבי חבילות קידום אפשריות, מבצעים והבטחות שווא להשגת התוצאות שהם לא יכולים באמת להתחייב אליהן (אינטרנט, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

במאמר זה אנו רוצים לתת לכם מספר טיפים חשובים לבחירה נכונה של חברת קידום אתרים במדינת ישראל. חברת seo יכולה לתת טיפים רבים לתיאום ציפיות עם לקוחות שדווקא יתרמו לקו המחשבה לגבי בחירת חברת הקידום המתאימה ביותר עבורכם.

  • מבנה החבילה – חבילת קידום בדרך כלל בנויה על כמות מילות המפתח מקודמות, כאשר יש מחיר בסיס לחבילה ועליו חברת הקידום מוסיפה עוד עלות לפי כמות מילות מפתח. חברות קידום מחשבות את מבנה החבילה באמצעות התשלום והיקף העבודה וכמות מילות המפתח שהיא מקדמת, כאשר הלקוח מבחינתו משלם כסף כדי לקבל תוצאות והפרטים הטכניים פחות מעניינים אותו.
  • מחיר החבילה – לא פעם עולה השאלה לגבי איכות השירות לחבילות קידום מוזלות. ייתכן והקידום שתקבלו הוא מקצועי ואיכותי, אולם הוא מבוצע על ידי מקדם מתחיל ולכן הוא גובה מחירים מוזלים עבור שירותי הקידום שלו אך לרוב אתם עשויים ליפול קורבן לעוד חברת קידום שמבצעת עבודה לקויה ורוצה לעשות עליכם כסף כאשר זו תראה לכם אתר או שניים שהיא הצליחה לקדם כראוי. אין זה אומר שכל הליך קידום מוצלח הוא בהכרח הליך יקר, אולם כאשר החבילה יקרה יותר סביר להניח שיש יותר משאבים המוקצים לטובת קידום האתר שלכם, סביר להניח שאנשי מקצוע טובים יותר עובדים על האתר ועוד.
  • טוב שם משמן טוב – בדקו היטב את המוניטין של החברה. בקשו אישור מהחברה לקבל המלצות מלקוחות אחרים של החברה. תוכלו גם לבדוק את הפידבקים על החברה ברשת. גם אם אתם חושבים שהפידבקים מפוברקים, תוכלו לשפוט בעצמכם.
  • תשתיות – חברת קידום וותיקה ומקצועית תהיה בעלת תשתיות רחבות שמטרתן היא קידום האתרים של לקוחותיהם. אנו מדברים על מאות או יותר של אתרי תמיכה ברשת, קשת רחבה של שותפים לפיזור מאמרים וקשרים עם אתרים מובילים וגדולים לצורך פרסום המאמרים והרחבת המוניטין של העסק ושל האתר.
  • מי כותב את התוכן? – האם מחיר הקידום כולל גם את כתיבת התוכן לאתר? האם חברת הקידום יכולה לספק לכם את שירותי כתיבת התוכן השיווקי לאתר שלכם?
  • הסכם קידום – בסופו של יום, אם אין הסכם כתוב וחתום לעבודת הקידום אל תסכימו לעבוד עם החברה. לכל חברת קידום יש את הסכם הקידום שלה שמטרתו היא להגן על החברה אך גם על הלקוח. אתם כלקוחות רוצים לקרוא היטב את ההסכם מצד אחד, אולם לעבוד עם חברה שמחייבת עבודה עם הסכם מצד שני.

מחפשים ורוצים לקבל שירותי שיווק וקידום אתרים מקצועיים בישראל באמצעות חברת שיווק באינטרנט? בקבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב אשר מובילה את תחום הפרסום האינטרנטי ומספקת חבילות קידום בעלויות משתלמות במיוחד תוכלו לקבל את כל את כל שירותי השיווק והקידום בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר