רנדי צוקרברג: כך תנהלו חיי משפחה וקריירה עם מינוס רגשות אשם

הבגדים מניקוי יבש עדיין צריכים להיאסף, בת ה-8 זקוקה לחפיסה חדשה של צבעי פסטל לבית הספר והכביסה ממתינה לקיפול. יש לכן כה הרבה מטלות להשלים. הנה טיפ יעיל לצלוח אותן (בית)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: מתוך האינסטגרם randizuckerberg@)

לרנדי ג'יין צוקרברג, אשת עסקים אמריקאית-יהודיה מצליחה ואחותו של מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, יש פתרון חדש כיצד לשלב חיי משפחה עם קריירה משגשגת, שנשמע באמת משחרר.

בספרה האחרון "בחרו שלוש", היא ממליצה לנשים להפסיק לנסות לעשות הכל ופשוט לבחור שלושה דברים בכל יום ולתת להם עדיפות. אז ביום אחד, זה יכול להיות שינה, ילדים ופעילות גופנית. ביום אחר זה יכול להיות ידידות, עבודה ומעורבות בקהילה וכו'.

היא מספרת שהרעיון של "לבחור שלושה" עלה במוחה בעקבות השתתפותה בהרבה פאנלים. לעתים קרובות היא האישה היחידה בפאנל. בדרך כלל, המנחה הולך לאורך הקו ושואל את הגברים שאלות מעניינות ואז שואל אותה את השאלה הבנאלית והמשעממת: "איך את מצליחה לאזן בין העבודה ובין הילדים?".

מתוך התסכול הזה, היא אומרת: "אף אחת לא מאזנת את כל זה". "למעשה", היא אומרת, "כשאנחנו חושבים על הדברים שאנחנו הכי גאים בהם, הם לא קורים כשאנחנו מאוזנים היטב. הם מתרחשים כשאנחנו נותנים עדיפות".

ההחלטה אלו "שלוש" משימות לתעדף תלויה במה שהיא עושה. בדרכים היא נותנת עדיפות לעבודה, כושר ושינה. בבית היא נותנת עדיפות למשפחה והתעדכנות עם חברים.

ואיך היא מתמודדת עם רגשות האשמה הנלווים לעניין? היא גורסת שזה עניין של חשיבה. במקום לחתור לאיזון בכל יום או שבוע, לעניות דעתה, עלינו לחשוב על סדרי העדיפויות שלנו כעל שינוי מתמיד. אנחנו עוברים שלבים ואנחנו צריכים לתת לעצמנו רשות להיות בשלבים האלה.

היא מציינת שזה לא פשוט בהתחשב בעובדה שיש לה שני ילדים קטנים, היא באמת רוצה להיות ידידה טובה, אבל היא פשוט משלימה עם המצב הנוכחי שאינו מאפשר לה לסמן וי על הכל. אך היא יודעת שהשלב הזה הוא זמני. "אנחנו צריכים להפסיק להכות את עצמנו על הדברים שאנחנו לא יכולים לעשות מיד", היא חותמת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית