איך גורמים לאתר אינטרנט להשיג לקוחות רבים יותר?

לכל ארגון, עמותה, מפלגה או חברה יש כיום אתר אינטרנט. אבל, רק מעטים מהם באמת מצליחים להשיג תוצאות מהותיות מהפעלת האתר וזאת כי הם לא השכילו למנף את האתר בצורה נכונה לקיום קשר רציף,איכותי ומקצועי עם הלקוחות (אינטרנט, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: PIXABAY)

איך ניתן לגרום לאתר לייצר תוצאות טובות יותר?

אתר אינטרנט הנו כלי שיווקי ויש לעשות בו שימוש בדומה לאופן בו אנו עושים שימוש עם העובדים שלנו ועם אמצעי הקידום והפרסום עליהם נשלם לא מעט כסף מידי חודש.

כדי לגרום לאתר האינטרנט שלכם לעבוד בשבילכם, יש צורך בניהולו השוטף ועל בסיס יומיומי. עליכם להעניק לגולשים וללקוחות סיבה טובה לבקר באתר בפעם הראשונה וסיבה טובה אף יותר לחזור פעם אחר פעם כדי לצרוך את השירותים שלכם ולהביע אמון בפעילות שלכם.

דרכים לשפר את הקשר עם הלקוחות:

אם אנחנו רוצים להיחשף בפני קהלים חדשים ומגוונים, אם אנחנו רוצים לגדול ולהתפתח מול הלקוחות שלנו, הרי שעלינו לחשוב בראש ובראשונה על הצרכים שלהם ואיך אנו יכולים לענות עליהם.

בכל תחום ותחום של פעילות יש לגולשים סיבה להיכנס דווקא לאתר שלכם במידה ותשכילו לתכנן נכון את האסטרטגיה השיווקית של האתר ויעדיו.

להלן דוגמה:

עסק שמעניק שירותי ביטוח יכול להעניק מידע שימושי אודות סוגי הביטוחים, אופן ההתאמה שלהן ללקוח וכמובן איך ניתן לחסוך בעלויות הקבועות?.

מידע זה יכניס את הגולשים לאתר בפעם הראשונה. אך לאחריו, ניתן להציע לגולשים עדכונים בדוא"ל על חוקים חדשים, פוליסות חדשות ובמענה על שאלות נפוצות.

לאחר שהקשר עם הלקוחות יתפתח ויווצר אמון ראשוני, ניתן להציע ללקוחות שירותים ראשוניים ללא עלות לשירותים משלימים בעלות (דרך גורמי צד שלישי) ולהתחיל להרוויח כסף.

כפי שניתן לראות, שיטה זו דורשת עבודה מאומצת לצד סבלנות רבה. אך באחריתה קהל הגולשים הופך ללקוחות משלמים והם עושים זאת ברצון רב ומתוך נקודת חוזקה שמשאיר לכם מעט מאוד עבודה בפיתוח ובגידול של העסק.

אבל למי יש זמן לנהל את האתר?

ניהול אתר אינטרנט דורש תפעול שוטף. כתיבת תכנים, מענה לגולשים, קידום אורגני, פרסום חכם וממוקד וזה לא מתאים לכל אחד (מקצועית או מחסור בזמן פנוי).

ישנם פתרונות חלקיים ומקיפים המעניקים מענה לצרכים אלו. ניתן לחפש באינטרנט אודות ניהול אתרים ולקרוא אודות שירותי הניהול בשיטת הכל כלול בשירות חודשי ומתמשך.

בניהול נכון של אתר אינטרנט ניתן לצפות לגידול דו ספרתי בפעילות ובפניות דרך האתר מידי שנה!

המאמר נכתב על ידי ישראל בוכוולד, מנהל אתרים בחברת WEmanage ניהול אתרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר