מארזים לחגים – לא מה שחשבתם

החגים מתקרבים מבלי להרגיש ואיתם המתנות המסמלות את המועד. רוי שוקולד מציגים רעיונות למתנה שתעלה לכולם חיוך על הפנים (צרכנות, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
מאזים מבית רוי שוקולד (צילום: יחצ)

עוד לא התאוששנו מחנוכה או מחגיגות השנה האזרחית החדשה, והחגים הבאים כבר מתקרבים. בזמן שאתם מתלבטים למה תתחפשו (וונדר וומן או אקוומן) או איפה אתם בסדר (אצל ההורים או בחופשה בחו"ל) יש עוד דילמה אחת חשובה: אילו מתנות תעניקו, ואיך תצליחו לבחור שי שיבטיח לכם הצלחה לא משנה אצל מי תתארחו ואיפה תחגגו?

חג פורים – חג גדול לא רק לילדים

כשהיינו ילדים חגגנו את פורים עם תחפושות ומשלוחי מנות שכללו שוקולד מסחרי זול ונייר צלופן צבעוני. גם היום, כמה שנים טובות מאוחר יותר, התחפושות ומשלוחי המנות עדיין שם. ובכל זאת אפשר להודות שהרבה דברים השתנו. למשל, היום אנחנו כבר לא מסתפקים בצלחת נייר פשוטה עם כמה שוקולדים שרכשנו במכולת הקרובה. מארזים לפורים יכולים – וליתר דיוק צריכים – להיות הרבה יותר מרשימים. מארז פח מהודר עם טראפלס בטעמים שונים, קופסה מעוצבת עם פרלינים במילויים מדליקים ואולי אפילו בקבוק יין או שוקולדים עם כל סימני החג, מהרעשן ועד המסכה.

מארזי מתנה כשרים לפסח

עוד לפני שתתאוששו ממסיבות פורים תצטרכו להחליט איפה אתם מתארחים בליל הסדר, ובאותה הזדמנות תעניקו מתנות למאחרים שלכם – וגם לעובדים במשרד. בין אם אתם מחפשים שי אישי לחמותכם או מתנה ייחודית שתוסיף טאץ' אישי לשוברי החג המוכרים לעובדים, מארז שוקולד לפסח הוא פתרון יצירתי בהחלט. לעובדים תוכלו לבחור מארזי מתנה סמליים עם פרלינים ועליהם הדפסים של סמלי החג המרכזיים, כולל ארבעת הבנים או מרכיבי צלחת הפסח. את המארחים תוכלו לפנק עם שי גדול ומרשים הרבה יותר, ועם טראפלס מרציפן לצד פרלינים עם קרם אגוזים או נוגט. גם חגיגי, גם טעים וגם כשר לפסח.

מתנות ייחודיות לכל חג

אז נכון, פורים ופסח הם רק שני מועדים שמצפים לנו בקרוב, ומיד אחריהם יגיעו גם חגים נוספים שאליהם נרצה להגיע מוכנים. הבשורה הטובה היא שמארזי השוקולד יכולים להתאים לכל מועד על לוח השנה שלכם. במילים אחרות, תוכלו להרכיב שי מתוק גם לכבוד שבועות, לחגיגות ט"ו באב ולכל יום אחר. אתם אפילו לא צריכים לעבוד קשה בשביל זה, בטח כשאפשר להזמין גם מארזי מתנה אונליין. אז במקום לחזור אל המתנות המוכרות, מקערת הסלט ועד זר הפרחים שינבול עוד לפני המימונה, שוקולד תמיד יעלה חיוך על הפנים, לא משנה אצל מי אתם מתארחים, את מי אתם מפנקים ומה האירוע הגדול שאתם רוצים לחגוג.

באתר רוי שוקולד תוכלו לבחור ממגוון מארזים לחגים למתנת חג מיוחדת ועם טעם של עוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר