שירות בניית קישורים – איך זה עובד?

בניית קישורים היא בין הפעולות החשובות בקידום אתרים, מה חשוב לדעת ואיך זה עובד (אינטרנט, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

תנועה אורגנית (תנועה המגיעה לאתר שלנו מבלי ששילמנו באופן ישיר למקורות תנועה כדוגמת גוגל) נחשבת לאיכותית ביותר ברשת וזאת מכמה סיבות, מדובר בתנועה עליה אנחנו לא משלמים בכל פעם שאדם עושה פעולה מסוימת כדי להגיע אלינו וגם משום שהלקוחות מחפשים שירותים לצורך ביצוע קניה או ייעוץ ומוצאים אותנו בדרך טבעית. הרבה מדובר על קידום אתרים אורגני ולו מאפיינים רבים. אחד המאפיינים הינו שירות בניית קישורים. שירות בניית קישורים הינו שירות אותו מספק בונה האתרים לצורך הזרמת תנועה אל תוך האתר מרחבי הרשת, הזרמת תנועה בתוך רחבי האתר עצמו לצורך השארת הלקוח באתרינו וכמו כן גם בניית קישורים המפנים אל מחוץ לאתר.

למה צריך שירות בניית קישורים

כאשר מדובר בקישורים מאתרים חיצוניים המפנים אל האתר שלנו, הרי שמדובר בכלי שיכול לקדם את דירוג האתר שלנו רבות. גוגל לדוגמא, סורקת רבות אתרים וכאשר נתקלת בקישור לאתר שלנו מאתר הנחשב לאיכותי, המערכת של גוגל רואה זאת כהמלצה על האתר שלנו וזה יתרום לקידום הדירוג האורגני של אתרנו. חשוב לשים לב שבניית קישורים אלו צריכה להיעשות בצורה נכונה כך שאם פשוט "תספימו" את הרשת בקישורים רבים בדפים שלא בהכרח קשורים לנושא הדף אליו אתם שולחים קישור, יכול האלגוריתם של מנוע החיפוש ל"העניש" את האתר על ידי קטלוגו כאתר ספאם ולהוריד את דירוגו.

מה כולל שירות בניית קישורים

שירות בניית קישורים לאתר כולל בתחילתו (מלבד מקרים בהם מדובר באתר חדש לחלוטין) בדיקת הקישורים המפנים לאתר הקיימים ובדיקת הקישורים המפנים לאתרים של המתחרים. כאשר בודקים את אסטרטגיית בניית הקישורים של המתחרים אפשר ללמוד הרבה, למשל כאשר בודקים מתחרים הממוקמים גבוה ניתן להניח שאסטרטגיית בניית הקישורים שלהם תעבוד טוב גם עבורכם ולהשתמש בטקטיקה דומה לשל המתחרים ואולי גם בשילוב עם טקטיקות נוספות לצורך התגברות על התחרות. ישנן מגוון רחב של שיטות לבניית קישורים כמו לדוגמא פרסום קישורים בפורומים שונים ועוד אך השיטה שנחשבת לאמינה ביותר קיום שגם שורדת לאורך שנים את השדרוגים הרבים שגוגל עושה למערכת שלה כדי להילחם בקידום אורגני פסול, הינה כתיבת מאמרים באורכים שונים והפצתם באתרים הנחשבים לאיכותיים בתוספת לקישורים המפנים לאתר הרצוי.

במידה ומדובר באתר קיים, החברה המספקת את שירותי בניית הקישורים, כחלק משירותיה, כאשר בודקת מהיכן מגיעים קישורים המפנים לאתרכם, תבדוק שאלו קישורים איכותיים. לדוגמא, כאשר קישורים לאתר שלכם מגיעים מדף המכיל קישורים המפנים לאתרים רבים זה יכול להיות לא מועיל ואף מזיק לדירוג האתר שלכם במקרה הרע. כאשר קישור לאתר שלכם מגיע מאתר הנחשב לזדוני זה מזיק מאוד וצריך להסירו. ישנם עוד שלל דוגמאות של קישורים שאינם מועילים לקידום האתר או במקרה הרע הם עלולים להזיק לדירוג האתר במנוע החיפוש ולכן יש להסירם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר