כך מוצאים חברת הובלות מומלצת

חשבתם שחיפוש פשוט בגוגל יוביל אתכם לחברות הובלות מקצועיות ומומלצות? אם כבר ניסיתם את כוחכם בחיפוש מקוון תגלו את האתגר הגדול (צרכנות, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
(צילום: יחצ)

החברות היקרות יותר מופיעות בעמודים הראשונים וחברות מומלצות פחות בעמודים האחרונים של תוצאות החיפוש. אם כך, כיצד תוכלו למצוא את השילוב המושלם בין חברות המעניקות שירות מעולה מבלי שתצטרכו לקחת משכנתא נוספת על מנת להעביר את הכבודה? הכירו את אתר "גטמובינג" – שירות המאפשר פתיחת מכרז און ליין ללא עלות מצדכם לקבלת מחירים לשירותי הובלה קטנים וגדולים בכל הארץ. כנסו לפתיחת מכרז הובלות במחיר מיוחד

מה החזון של מפעילי האתר?

מפעילי אתר "גטמובינג" הבחינו בצורך של משפחות רבות למצוא חברת הובלות אמינה, העומדת בתאריך המעבר ובשעה שנקבעו ואינה "מקפיצה" את מחיר ההובלה במהלך ההעברה עצמה. פעמים רבות, כאשר לא נחתם חוזה מסודר בין חברת ההובלה ללקוחות חברת ההובלה מוסיפה חיובים נוספים עבור הובלה לקומה גבוהה או כאשר כמות הארגזים עולה על המסוכם. האתר נועד להסדיר את ההסכם על גודל הכבודה, נקודת המוצא והיעד ולהבטיח שההובלה אכן תתבצע בתאריך הנכון. איך פותחים מכרז שכזה?

הרשמה בתהליך קצר ופתיחת המכרז

על מנת לקבל הצעות להובלה ללא כל התחייבות מצדכם כל שעליכם לעשות הוא להזין את פרטי תכולת הבית. אילו חפצי חשמל עוברים עמכם, אילו רהיטים וכמה ארגזי בגדים תעבירו באותו יום. הזינו את הכתובת, התאריך וזמן ההובלה ופרטים אלה יועברו לחברות ההובלה המתמחות בתחום באזור שלכם. כל אחת מהן תספק לכם מחיר קבוע על בסיס הנתונים שהזנתם ותוכלו לקרוא את ההמלצות שנכתבו על כל אחת מהחברות. אם בחרתם בחברה מסוימת תוכלו לקבוע עם נציגיה להגיע אליכם באמצעות האתר ואף לרכוש מוצרים כמו קרטונים למעבר דירה, סרטי הדבקה, ניילון פצפצים וחומרי אריזה נוספים בחנות המקוונת באתר על מנת להפוך את ההובלה לקלילה במיוחד.

כעת כל שנותר לכם הוא רק לארוז את הבית ולהמתין ליום ההובלה. החברה תגיע באותו ותבצע את ההובלה במיומנות עבורכם, בהמתינה לביקורת הנפלאה שתכתבו עליה באתר. כל זאת, כפי שציינו, ללא כל עלות מצדכם לפתיחת המכרז השקוף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר