חברת ניקיון לבית חדש

כאשר אתם מחפשים חברת ניקיון לבית חדש שזה עתה נכנסתם, יש מספר דברים חשובים שאותם עליכם לדעת והראשון, להיזהר מנוכלים (צרכנות, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: pixabay)

נראה שאין ענף המאכלס נוכלים כמו חברות ניקיון בתים חדשים, חברות אלה לרוב מרמות אתכם וגם משאירות לא מעט נזקים. בעידן של היום באינטרנט כל אחד יכול לפרסם את עצמו כחברת ניקיון לבתים חדשים, למעשה כל מי שיש לו דלי וסמרטוט, מפרסם עצמו כחברת ניקיון. אז הנה כמה דוגמאות שבעזרתם מרמים אתכם. הזמנתם טלפונית חברת ניקיון לבית חדש שלכם? לאחר שקבלתם הצעת מחיר טלפונית מגיע הקבלן המנקה בבוקר ביצוע השירות, ומספר לכם שמה שסיכמתם אינו תואם את הממצאים בשטח.

היזהרו נוכלים

הקבלן מספר לכם שהרצפה מאד מלוכלכת וצריך ללטש אותה, צריך גם להשתמש בחומר מיוחד ויקר ולכן, צריך משא ומתן מחודש. אז ראשית עליכם לדעת שליטוש רצפה בעזרת נייר זכוכית למעשה הורס אותה, ובכלל לא בטוח שאתם צריכים פוליש או כל חומר על הרצפות. הוא גם יספר לכם שהדירה מלוכלכת מאד זכרו, דירה חדשה או בית חדש עוברים ניקיון ראשוני של הקבלן, אז העבודה קלה יותר. חברות ניקיון רבות משתמשות בחומרים חריפים ואפילו בחומצות מלח, מה שעלול לפגוע בברזים או כל דבר העשוי נירוסטה, וכמובן גם לרצפות. חברות אלו גם משתמשות בצינורות ובכמויות אדירות של מים, מה שגורם להסרת צבע בקירות, ולנזקים בארונות.

כיצד תזהרו מנוכלים

ראשית לעולם אל תסתפקו בהצעת מחיר טלפונית, התעקשו שבעל העסק יגיע לבקר בבית החדש ויגיש לכם, הצעת מחיר כתובה ומפורטת. בעת הביקור תשאלו את כל השאלות הנדרשות כמו, באיזה חומרים הוא משתמש, וכמה עובדים יעשו את הניקיון ביום הביצוע. אל תשכחו לתאם צפיות מראש כמו מה הם מנקים בדיוק ומה לא, ואם יש איזה חומרי בנייה שלא ניתן לנקות, שיפרט מבעוד מועד. תשאלו כמה זמן תיקח העבודה והאם אתם צריכים להיות במקום בזמן הביצוע, אני בכל אופן מאד ממליץ להיות נוכחים ביום ביצוע השירות. חשוב לדעת שלא תמיד צריך חברה כשמדובר בדירה חדשה, ניקיון דירה חדשה קל יותר לביצוע, לכן קבלו טיפים בהמשך הכתבה.

ניקיון דירה חדשה פשוט יותר

ניקיון דירה חדשה פשוט יותר מאשר ניקיון בתים מכמה סיבות, ראשית שטח בתים גדול הרבה יותר, ודירה חדשה הרבה יותר קטנה.

כמו שכבר הזכרנו הקבלנים היום מנקים את הבתים והדירות ניקוי ראשוני, למעשה מה שנשאר לנקות הוא מעט מאד בדירות חדשות. הקבלן ביצע ניקוי ראשוני אזי ניקיון דירה חדשה מאד פשוט, הוא כבר הזמין חברת ניקיון והם עשו את העבודה העיקרית. הרצפה כבר קורצפה בעזרת מכונת פוליש, החדרים הרטובים נוקו מכתמי הצבע והרובה, התריסים והחלונות נוקו ואפילו ארונות המטבח. מה שקורה אתם מקבלים את המפתחות זמן מה לאחר הניקיון, לכן נראה לכם שאתם צריכים להזמין חברת ניקיון לדירה חדשה, אך זה לא תמיד נכון. כשמתבצע ניקיון דירה חדשה שאינה נמסרת מידית מצטבר אבק עם הזמן, והדירה נראית כאילו לא נוקתה כלל. אז אם אינכם מסוגלים לבצע את הניקיון בעצמכם, די לכם להסתייע בעוזרת בית וכך, תוכלו לחסוך מאות שקלים אם לא יותר.

כותב המאמר הוא הבעלים של חברת ניקיון cleaning-service.ניקיון בתים ודירות לאחר שיפוץ ובניה, חברה המעסיקה עובדי ניקיון אדיבים ומקצועיים. אצלנו ניקיון לבית חדש זו אומנות, החומרים אתם אנו נעזרים בעלי תו תקן לסביבה ירוקה, והשירות נעשה במשנה זהירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר