המומחים מייעצים: כיצד לתקן תספורת גרועה

את שבה מהספרית כשידך עדיין אוחזת בתמונה של הידוענית הנאה, אשר לראשה פריזורה קצרצרה ושיקית,. כזו בדיוק רצית, אך זה יצא קצר מדי ומוזר מדי. מה השתבש? כך תתקני את המצב (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כולנו היינו שם: הרגע שבו אתן מבינות שהמראה הפרוע והקצר שביקשתן הוא קצת יותר מדי פרוע וקצת יותר מדי קצר. אם הייתן בסירה הזו של תספורת בעייתית, יש לנו כמה עצות מקצועיות שיסייעו לכן לשפר את המצב כשהשיער שלכן גדל בחזרה:

מוצרי שיער

"המוצר הנכון - אם זה קרם או תרסיס גל - יכול ליצור מיד מרקם או מראה חלקלק", מייעץ הווארד מקלארן, מייסד ומנהל קריאייטיב של "R + Co". השתמשו במוצרי טיפוח לשיער כדי להוסיף מלאות (אשר יכולה לעזור למזג פיסות לא אחידות עם שאר השיער שלכן) או ג'ל שיחזיק חלקים קצרים יותר.

כלים נכונים

"רולים חמים הם מהירים ומספקים ברק ותנועה לשיער ארוך יותר. לשיער קצר יותר, היעזרו במייבש שיער ומסלסל", אומר מקלארן. שכבות לא אחידות בולטות במיוחד על גדילים ישרים וכמה סלסולים עם ברזל יכולים להסוות קווצות שיער מפוצלות. טריק נוסף שמקלארן מתחייב עליו: "חבשו כובע בזמן ההתארגנות כדי להחליק את השיער כאשר הוא נפוח מדי."

אביזרי שיער

"סרטי השיער חזרו לאופנה, גבירותיי. ראינו אותם על המסלול ועל שטיחים אדומים. סרט ראש חמוד יכול לעזור להסיח את הדעת מתספורת גרועה בזמן שהיא צומחת", אומרת לייסי רדווי, מעצבת השיער של המפורסמים. אנחנו גם אוהדות של סיכות סבתא או ברט.

סגנונות חדשים

פעם צפיתן בסרטוני הדרכה ביוטיוב של נשים שהפגינו מומחיות בקליעת צמות שונות וחשבתן לעצמכן שאתן חייבות לנסות גם, יום אחד? ובכן, עכשיו הוא הזמן המושלם לנסות. כפי שמציינת זאת רדווי, יש לכן שתי אפשרויות: "אתן יכולות להחליט לקצץ כמות משמעותית מהשיער כדי לתקן את התספורת או ללמוד טכניקות סטיילינג עד שהוא יגדל לאורך שאיתו תרגישו בנוח". אנו בעד האפשרות השניה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית