לקראת יום האישה הבינלאומי: דנה ורון לא מתנצלת

דנה ורון מספרת בסרטון שעלה היום לאוויר, מהי מבחינתה משימתה כאישה: לעשות את מה שהיא הכי טובה בו - פשוט להיות היא, וכן, זה כולל לבשל, בלי לבקש סליחה • צפו (אקטואליה)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך האינסטגרם danavaron1@)

מחר, יום שישי, 8 במרץ, יחול "יום האישה הבינלאומי". מדי שנה בתאריך זה, מאבקי נשים ברחבי העולם נסקרים ונבחנים, במטרה להעלות מודעות פוליטית וחברתית לזכויותיהן ולא מעט מובילות דעה חושפות את משנתן בכל במה אפשרית, מהו חלקנו, לעניין דעתן, כנשים, בעולם כה מאתגר לציבור כה שברירי.

גם דנה ורון, עיתונאית חרדית, שאותה אתם ודאי מכירים מסרטונים ברשתות החברתיות או מהתוכנית ברדיו ירושלים, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון משכנע ביותר, העוסק בפרספקטיבה שלה על המהות של היותה אישה ובעיקר, לא תאמינו: רעיה ואם ל-5 ילדים, המשכילה, יחד עם כוחות העל שבהם ניחנה להצליח ולשלוט על ים הזירות עליהן היא מופקדת, ביד רמה.

מצפיה בתחילתו של הסרטון ניתן להתקומם מעט. ורון מציינת כי תפקידה של האישה הוא לקשט הבית עם עציץ מלבלב, לבזוק מלח בכמות המדויקת לכל תבשיל ולהבין, באינטואיציה השמורה רק לנו, כי הבן שלה עומד לחלות בשפעת.

זהו? זה הכל? ומה עם קריירה, עסקים, ניהול וכדו'? בזה אנחנו לא מספיק טובות, רק במשק בית, זוגיות והורות?

ובכן, לא נעשה לכם ספוילר. צפו בסרטון ותבינו גם אתם מה היתה כוונת המשורר. עם חן טבעי וקסם אישי שכזה, אין סיכוי שלא תשוכנעו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית