עוגיות 'אוראו' הפכו לחלק בלתי נפרד ממשלוחי המנות בישראל

עוגיות אוראו האהובות והמוכרות הושקו בישראל לפני למעלה משנתיים בכשרות המהודרת של בד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב יעקב אשר וועסטהיים (צרכנות נבונה, שיווקי)

כיכר בשיתוף 'אוראו' | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

לקראת חג הפורים נרשמים ברשתות השיווק ביקושים גבוהים לעוגיות 'אוראו', אשר צפויות להוות גם השנה חלק אינטגרלי ממשלוחי המנות. הסלוגן "בכל משלוח מנות הכי טעים ליהנות עם אוראו" מהווה עובדה דה פקטו כשהמונים לא מוכנים לוותר על אוראו במשלוחי המנות.

עוגיות 'אוראו' הינן עוגיות הסנדוויץ' הנמכרות ביותר בעולם, וישנן הערכות כי מאות מיליארדים מהן נמכרו מאז השקתן בשנת 1912. עתה צרכני הכשרות למהדרין נהנים מהעוגיות הסנדוויץ' עם מילוי טעם הווניל, פרווה בכשרותו המהודרת של הרב יעקב אשר וועסטהיים הנחשב לאחד ממומחי הכשרות הידועים באירופה ובעולם כולו, ובייחוד בקטגוריית הממתקים והעוגות. עוגיות אוראו בטעם וניל בכשרות המהודרת נמכרות באריזה של 137 גרם, באריזה אישית של 66 גר' ובאריזה משפחתית של 176 גר'.

במערכת הכשרות של הרב וועסטהיים בד"ץ איגוד רבנים מציינים כי "צוות משגיחים נסע לאינדונזיה על מנת לעמוד מקרוב אחר מערך ייצור העוגיות הנפוצות. חומרי הגלם נבדקו בקפידה ושימת לב מיוחדת ניתנה בכדי לוודא שהקמח אינו בחשש "חדש". כל תהליך הייצור והאריזה התבצע בנוכחות ובפיקוח תמידי של משגיח יר"ש שמונה מטעם ועדת הכשרות של בד"ץ איגוד רבנים שווידא שהנחיות הכשרות המוקפדות נשמרות במהלך כל הייצור".

למותר לציין כי כשרותו של הרב וועסטהיים ידועה בהקפדתה היתירה על כל דקדוקי ההלכה ומקובלת על כל שכבות הציבור, כאשר ציבור היראים סומכים ידיהם על הכשרות שמובילה כיום את עולם הכשרות.

להשיג בחנויות המובחרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר