הבוטיק "ברכה בן חיים" עם קולקציה מיוחדת לחג

רוצה "להפציץ" בלוק של ליל הסדר? מצאנו בשבילך את המקום המושלם שיגשים את החלום לבת החורין. למותג "ברכה בן חיים" בוטיק בירושלים ברחוב שמגר 14 ואתר מכירות אונליין (אופנה)

(צילום: באדיבות המצלם)

בחיפוש אחרי שמלת החג המושלמת? אוהבת להיות ייחודית? מצאנו בשבילך את המקום שיגשים את החלום לבת החורין בליל הסדר. זהו לא סוד שאנחנו כבר בערב חג וזה בדיוק הזמן לפרגן לעצמך שמלות, בגדים ושאר חידושים לחג הכה אהוב - פסח וחול המועד.

ישנן לא מעט חנויות אופנה שלבסוף יוצרות התלבטויות. בדיוק בשביל זה אני כאן. באתי למקד אתכן לטוב ביותר. אופנתי במקסימום ונוח מכל הסיבות שבעולם. ברכה בן חיים עונה על הדרישות:

אופנה - טרנדים זה משהו חולף ומשתנה, אבל מי קובע אותם? המעצבים הגדולים בעולם ומי מביא אותם אלינו למגזר החרדי באופן שיהווה לנו מענה גם לאופנה מקסימלית וגם לצניעות מרובה? בדיוק בשבילכן ברכה נוסעת ברחבי העולם ורואה אופנה בינלאומית ולפי זה מכתיבה את הטרנדים בעבורנו ואצלה תוכלו למצוא את המילה האחרונה בעולם האופנה החרדי והבינלאומי כאחד.

התאמה אישית - בבוטיק של ברכה מקפידים לשים דגש על התאמה מדויקת עבור הלקוחה ותמיד תהיה מוכרת שיש לה ידע רב בסטיילינג ותתאים לפי מבנה גוף וצבע. גם באתר האונליין יש אפשרות של התייעצות והתאמה נכונה.

אפשרויות רכישה - לברכה בוטיק בירושלים ברחוב שמגר 14 ואתר מכירות אונליין שבו יש דגש על חווית רכישה נוחה ובטוחה. באתר יש צבירת נקודות על כל רכישה. לאחר הרכישה הראשונה הנקודות שלך שוות כסף באתר.

מגוון - ברכה בן חיים חושבת על כל הקהלים ולכן יש דגש על כל סגנון וכל אחת יכולה לרכוש לעצמה את בגד החלומות: מידות גדולות, נשים בהריון ופריטים מתאימים להנקה. בבוטיק תוכלי להנות מקולקציה משתנה ומתחלפת, באתר לעומת זאת, ישנם דגמי הדגל, אך פחות אופציות מאלו המצויות בבוטיק בירושלים.

מחיר - לברכה תמיד יש מבצעים מיוחדים. מלבד זאת, טווח המחירים מגוון ומתחיל מ-99 ₪ ומגיע עד 1,000 ומעלה.

ניתן לרכוש: ברכה בן חיים: 054-3521-777, אתר: www.brachabenhaim.com, בוטיק: שמגר 14, ירושלים

Facebook: bracha ben haim ,Instagram: brachabhaim

חג פסח כשר ושמח, מלא ניחוחות חג

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית