הנאה, אחדות וקורת רוח:

"חסידות בקלאס", קונצרט כפי שטרם שמעתם

15 שנות פעילות של ארגון 'לקט ישראל', שהמציא מחדש את הנתינה והושטת היד לאחר, מתמזגות למנגינה מופלאה ולערב שכולו הנאה עם מיטב החזנים ומיטב היצירות הבטיחו את הנאתכם כבר היום (מוסיקה, שיווקי)

התזמורת הסימפונית ראשון לציון (צילום: יח"צ)

15 שנות פעילות חובקת מגזרים בכל רחבי הארץ, מתמזגות יחד להרמוניה מופלאה: חסידות בקלאס.

בפעם הראשונה בתולדותיו, ארגון 'לקט ישראל' גאה להזמין את חובבי החזנות, חובבי הקלאסיקה ואניני הטעם המוזיקלי לקונצרט ייחודי ויוצא דופן "חסידות בקלאס", בו יתמזגו יחד יצירות חדשות וישנות, בשילוב מנצח של החזנים מהמובילים בארץ ובעולם, קונצרט שיעמוד כולו בסימן נתינה ואחדות, ה'אני מאמין' של לקט ישראל.

במיוחד עבורכם, ליקטנו ושילבנו תמהיל מרתק ומופלא של חזנים מהארץ ומהעולם: שולם למר, יעקב למר, אברמי רוט וסיימון כהן בליווי תזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בניצוחו של המאסטרו אלי יפה – מנצח אורח הכבוד של התזמורת הפילהרמונית של פראג, ובהשתתפות זמרי מקהלת האופרה הישראלית ומקהלת בית הכנסת הגדול בירושלים.

יחד, תחת שרביט הנחייתו של ישי לפידות, מעל במה מעוצבת ומהודרת בפירוטכניקה חדשנית שעוצבה במיוחד לערב זה , הם יבצעו את מיטב קטעי ה"חסידות בקלאס" בביצועים היסטוריים וחדשים של ניגוני מודז'יץ, חב"ד, קרליבך, יוסי גרין, מוריס ראוול, לאונרד ברנשטיין ועוד.

קונצרט ייחודי זה יעניק לכם ערב אחד של קורת רוח, של הנאה צרופה בו תוכלו להיסחף על כנפי הצלילים לעולמות מופלאים הממזגים אל תוכם היסטוריה מפוארת, חדשנות יצירתית וצלילים מושלמים של עונג.

מיותר לציין, שהכנסות הקונצרט יוקדשו לפעילות 'לקט ישראל', אשר חולל מהפכה בתחום הצלת המזון וסיוע לשכבות החלשות. כיום מתפעל הארגון עשרות משאיות, מחסנים רחבי ידיים, אלפי מתנדבים וכמויות אין סוף של מזון איכותי. רוב ארגוני החסד נהנים מהמהפכה שחולל לקט ישראל בתחום.

כמויות אדירות של פירות וירקות נאספים מעודפי החקלאות, אלפי מנות חמות נאספות מבתי מלון, , אולמות אירועים וחברות קייטרינג ומכל זה נהנות עשרות אלפי משפחות ברחבי הארץ אם באופן ישיר ואם דרך ארגוני חסד ארציים ומקומיים.

הפעילות נעשית בשקט, ביעילות וללא רעש מיותר. אבל עם הזמן יותר ויותר אנשים שומעים על לקט ישראל ומזדהים עם הפעילות הברוכה. רק לאחרונה הצליח הארגון להעביר בכנסת בסיוע חברי כנסת מובילים, את החוק לעידוד הצלת עודפי מזון שיאפשר להרחיב את הפעילות ולהעצים אותה עוד יותר.

בהנהלת ארגון 'לקט ישראל' מציינים כי "מדובר במאורע יוצא דופן בו נערך קונצרט ביוזמת הארגון, אך אין טבעי מזה, שארגון שנועד כל כולו לעשות טוב ומאחד בכך את כלל המגזרים ואת כלל הציבור בישראל מצפון עד דרום, יטול חלק במיזם שכולו הנאה, נתינה וקורת רוח עם תוכן המאחד יהודים מכל העולם ומשלב את כלל החסידויות והגוונים השונים בז'אנר. 'חסידות בקלאס' היא יוזמה שאנו גאים ובה ומבטיחים להמשיך בה ככל שהצלחה תהיה בע"ה גדולה יותר".

הקונצרט יתקיים ביום רביעי כ"ד אייר תשע"ט 25.9.19 בשעה 20:00 בהיכל התרבות תל אביב בהפקת הללויה אירועים.

כרטיסים בtickchak.co.il או בטלפון 6565*

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר