הטעות החמורה ביותר שאסור לך לעשות ביום החתונה

יש כלות שמתאפרות בעצמן, או שיש להן 'חברה שיודעת לאפר' שתעשה זאת בשבילן, אבל זה רק לעתים רחוקות מצליח ולרוב מסתיים באכזבה בתמונות החתונה". למה? כי ברק הוא אויב צילומי (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

יומיים לפני החתונה שקדת כל הלילה על הכנת שקיות אישיות ומרשרשות עם סוכריות בתוכן, שתשליכי מהשולחן שעליו תשבי ותונפי אל על, לעבר חברותייך המקפצות לצלילי המוזיקה. מהמם.

זה בהחלט אחד מהדברים הנותנים טאץ' אישי לחתונה ויבורכו ידייך, אבל לדברי צלם החתונות הוותיק, מייק בוסאדה, יש דבר אחד שכלה לא צריכה לנסות לעשות בעצמה: האיפור שלה.

למה הוא טוען כך: "יש כלות שמתאפרות בעצמן, או שיש להן 'חברה שיודעת לאפר' שתעשה זאת בשבילן, אבל זה רק לעתים רחוקות מצליח ולרוב מסתיים באכזבה בתמונות החתונה", הוא אומר. למה? כי ברק הוא אויב צילומי.

"פרצופים מבריקים אף פעם לא נראים טוב, אבל אמנית איפור מקצועית תדע ליישם יסודות הסופגים שמן ולהשתמש במוצרי איפור מיוחדים עם גימור מט, כדי לוודא שתראו במיטבכן אחרי שעות רבות של בכי וריקודים.

אני מצלם הרבה חתונות. החום והלחות יכולים להיות קיצוניים בקיץ, ותאמינו או לא, כל חומר נגד הזעה שקיים בעולם, לא ימנע ממכן להזיע. איפור טוב, עם זאת, יכול להבטיח לכן להיראות הכי טוב במשך כל הערב".

אבל אני אוהבת את שיטת "עשה זאת בעצמך!", "אבל אני רוצה לחסוך כסף!", "אבל החברה הטובה שלי באמת מדהימה עם איפור!". אנחנו לגמרי מבינות אותך. באמת. אבל קחי את העניין כהמלצה ותזכורת לעשות ניסיון לפני האירוע החשוב בחייך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית