הטריק המעניין להראות יותר פוטוגנים בסלפי

אתן מודדות את הפאה החדשה אצל הפאנית ולא יכולות לחכות עד שתשובו הביתה ותראו אותה לבעל. אז הנה הדרך לצאת הכי טוב בתמונת סלפי שאין סיכוי ששמעתן עליה (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בואו נדבר על תמונות סלפי. בין אם אתן חובבות הז'אנר או פחות מתחברות, אין ברירה אלא להודות שכולנו חוטאות בכמה כאלה מדי פעם וזה לא יכול להזיק לדעת איך לצלם אחת טובה, כאשר יש צורך או סתם מתחשק.

(כלומר, אתן בדיוק בטיול לפריז ורוצות לתפוס פריים עם מגדל אייפל המתנוסס מאחוריכן, או אולי מודדות את הפאה החדשה אצל הפאנית ולא יכולות לחכות עד שתשובו הביתה ותראו לבעל ואתן פשוט מחויבות ללכוד את הראיות ולשלוח לנמענים הרלוונטיים)

ולמרות שחשבנו שאנחנו כבר עוקבות אחר ההוראות המומלצות, כנראה שטעינו. אז, הנה טריק אחד שיהפוך את תמונות הסלפי שלכן למוצלחות יותר מאי פעם.

אז ככה: צלמו מהצד ושמרו על הטלפון בגובה העיניים. לא מלמעלה, כפי שכבר נאמר לנו (אתן יודעות, כדי למנוע את מהסנטר הכפול הידוע לשמצה לצוץ ולהתפרץ לפריים) אלא בזווית שנוטה מעט לצד הטוב ביותר שלכן (אתן יודעות היכן הוא ממוקם).

בדיוק כמה בצד, אתן שואלות? באופן אידיאלי, אתן רוצות רק כתף אחת וחצי של השניה גלויות בתמונה.

זה מוזר, אנחנו יודעות, אבל אנחנו מתחייבות שאפקט ההרזיה הרבה יותר בולט, ניכר לעין ומשמעותי מכל הצילומים שראינו עד היום (וכבר ראינו הרבה. האמינו לנו).

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית