'אלקטרולוקס' לשפע גדול

'חלת המפתח' המהודרת לפרנסה בשפע

"..המנהג מימים קדמונים, לנקוב את החלות בשבת שלאחר פסח במפתחות, ונעשה על החלה צורת מפתח, ומנהג ישראל תורה הוא" האוהב ישראל מאפטא זי"ע כך תעשו זאת מושלם (שיווקי)

"..לרמוז שיפתח לנו השם יתברך שערי פרנסה" (צילום: יחצ)

כתב בספר הקדוש אוהב ישראל להרב הקדוש מאפטא זי"ע: המנהג הוא מימים קדמונים, לנקוב את החלות בשבת שלאחר פסח במפתחות, ונעשה על החלה צורת מפתח, ומנהג ישראל תורה הוא. וזאת ידוע שלכל דבר יש שער, כמו שאנחנו מתפללין שיפתח לנו השם יתברך 'שערי פרנסה' ומזה נשתרבב המנהג להיות עושין צורת מפתח על החלות, לרמוז שיפתח לנו השם יתברך שערי פרנסה עכל"ק (וע"ע ב'אמרי פנחס' ועוד).

ואכן סגולה זו הידועה בשמה: 'חלת מפתח' (או 'שליסעל חלה' ביידיש), הינה אחת מהסגולות הידועות, הקדומות והנפוצות היותר בבתי ישראל לפרנסה בשפע לכל השנה. ומדוע 'מפתח' דווקא? כיוון שהמפתח מרמז על אמונתנו ותפילותינו להשי"ת שמפתח הפרנסה רק בידיו, שיפתח לנו לרווחה שערי פרנסה וישלח ברכה רווחה והצלחה בעל מעשה ידינו. חלה מיוחדת וסגולית זו, נעשית לקראת השבת הראשונה שלאחר הפסח, בה לשים עיסה כשיעור המתאים להפרשת חלה בברכה, מפרישים ממנה חלה בברכה ומכינים מהבצק חלה גדולה, יפה והדורה המסמלת את 'מפתח הפרנסה'.

איך יוצרים 'חלת מפתח'? יש כאלו המהדרים באותה החלה את כל השיטות – עושים את החלה עצמה בצורה של מפתח, ובנוסף מטביעים עליה או נוקבים בה באמצעות מפתח צורה של מפתח, ויש כאלו המסתפקים באחת מהדרכים האמורות, ונהרא נהרא ופשטיה. אך כולם עושים ככל יכולתם ש'חלת המפתח' שלהם תהיה תפוחה, גדולה יפה והדורה, כסימן טוב לפרנסה הרחבה לה אנו מצפים בכל השנה.

וכאן באים לעזרתכם תנורי האפייה האיכותיים והמעולים של 'אלקטרולוקס', המשווקים בישראל ע"י חברת 'מיניליין' היבואנית הרשמית.

תנורי האפייה והבישול באדים של 'אלקטרולוקס' הם בעלי נפח ענק של 74 ליטר ובעלי תבניות גדולות במיוחד הרחבות ב20% מתבניות האפייה הקונבנציונליות. בתנורים המצוינים של 'אלקטרולוקס' ניתן לאפות ולבשל עד 3 תבניות בו זמנית! תוך דיוק מרבי והשגת תוצאות נהדרות ומושלמות לכל סוגי המאפים והתבשילים , תוצאה זו הבלתי אפשרית לכאורה, מושגת הודות לשימוש בטכנולוגיות משופרות בדגמים נבחרים לדוגמא, מאוורר הטורבו'Ultra fan plus' הגורם לפיזור החום בכל התנור בצורה מדויקת, אחידה ומהירה. חיישן 'Foodprobe' - שמבקר את טמפרטורות המזון לאורך כל זמן האפייה והבישול תקבלו תוצאות כמו במסעדת יוקרה. Pyro Cleaning - לניקוי עצמי פירוליטי ב- 500 מעלות צלסיוס ואפילו להכשרה מהירה של התנור. פיקוד Omegatouch- לתיפעול קל באמצעות כפתורי מגע.

ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר