מדריך מקיף: כך תסירי כתמי איפור מבגדים

זו משימה בלתי אפשרית להסיר כתמי איפור מפרטי לבוש וניקוי יבש לא נשמע הגיוני כשמדובר בחולצת טי שירט פשוטה. אז הנה טיפים שיסייעו לכן להתמודד עם הכתמים בכוחות עצמכן (בית)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

איך זה שבשעות אחר הצהריים האיפור שלכן ירד כמעט לגמרי מהפנים אבל זו משימה בלתי אפשרית להסיר אותו מפרטי לבוש? זה מתסכל - ולמען האמת, ניקוי יבש זה עניין יקר ובואו, לא באמת נשמע הגיוני כשמדובר בחולצת טי שירט פשוטה שנמצאת בשימוש יומיומי. אז קדימה, נסו את הטיפים האלה שיסייעו לכן להתמודד עם הכתמים בכוחות עצמכן:

ליפסטיק

התיזו מעט ספריי שיער על המקום והניחו לו "לשבת" כמה דקות. לאחר מכן, השרו כמה מגבות נייר במים קרים וטפחו קלות על הכתם (לא לשפשף). חזרו על הפעולה בהתאם לצורך (כמה פעמים, אם מדובר בשפתון אדום).

אבקות למיניהן

כמו סומק או צללית. ראשית, אל תנסו לקרצף את הכתם באצבעות. (זה רק ימרח אותו.) במקום זאת, כוונו לעברו אוויר קר ממאוורר. אם יש פיגמנט שנותר, טלו זוג גרבוני ניילון והעבירו אותו במהירות על המקום כדי לאסוף שאריות טורדניות.

תכשירי איפור נוזלים ושומניים

כמו מייקאפ או צללית קרמית. קחו סכין או כף ובעדינות גרדו את כל האיפור העודף. לאחר מכן, הניחו קוביית קרח על המקום עד שהיא מתחיל להמס. מים קרים עוזרים להסיר כתמים ושימוש בקוביית קרח הוא פחות מבולגן מלהרטיב את הצווארון כולו מתחת לכיור.

אייליינר ומסקרה

צקו כמות קטנה של מסיר איפור נטול שמן על כדור צמר גפן וטפחו קלות על הכתם. לאחר מכן, שטפו את המקום עם מים קרים כדי להיפטר משאריות המסיר הנותרות.

ברונזר או משזף

הרטיבו את הכתם עם (שוב) מים קרים. לאחר מכן, באמצעות ספוג איפור עם כמות קטנה של סבון כלים עליו, שפשפו בעדינות את המקום.

ואם אתן ממש לחוצות בזמן ואין כיור בקרבת מקום, טלו מגבון תינוקות או ייעודי להסרת איפור וטפחו קלות על הכתם ברגע שהוא נוצר, כך שהוא לא יטמע בבד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית