שאלנו רופא עור: איך נפטרים מצלוליט?

צלוליט אינו מפלה ומבקר כמעט אצל כל אישה, בכל גודל ואם תהיתן איך נפטרים ממנו (כמו רובנו), הגעתן למקום הנכון. ד"ר יהושע זייכנר, מבית החולים "הר סיני" בניו יורק, עונה (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הגיל, הגודל, הצורה או צבע העור, לא באמת משנים; צלוליט אינו מפלה ואם תהיתן אי פעם איך נפטרים ממנו (כמו רובנו), הגעתן למקום הנכון. שאלנו את ד"ר יהושע זייכנר, מנהל המחקרים הקוסמטיים והקליניים בבית החולים "הר סיני" בניו יורק. הנה התשובות שניפק לנו.

מדוע צלוליט מבקר אצלנו?

"צלוליט הוא הצטברות של שומן תת־עורי שזרימת הדם לרקמה שבה הוא נמצא אינה טובה ואינה מספקת", מסביר זייכנר. "בניגוד לכיסים עמוקים של שומן, אשר מגיבים לפעילות גופנית, אפילו ירידה במשקל לא מבטלת לחלוטין את הצלוליט".

האם אתה אומר שהתופעה אינה ברת תיקון?

"ישנם מספר הליכים שיכולים לשפר באופן משמעותי את המראה של צלוליט, אבל לא לגמרי להיפטר ממנו", אומר ד"ר זייכנר.

אתה יכול לתת לנו דוגמא של טיפול לבקש מרופא העור שלנו?

"כמו בהרבה תחומים, טיפולים בקרני לייזר יכולים לסייע במיגור המפגע".

אוקיי, מה לגבי משהו פשוט וזול יותר?

"אמנם אין פתרון מהיר לתיקון צלוליט, אבל יש דברים שאתן יכולות לעשות כדי לשפר את הנראות של האזור הבעייתי באופן זמני. למשל, תכשיר לשיזוף עצמי, אשר יוצר אפקט של עור מוצק יותר".

"אפשרות נוספת? נסו לעסות את כל האזורים הגושיים עם קרם המכיל קפאין. קפאין מצר כלי דם, מה שיכול לעזור לחסל את הנוזלים העודפים", מסביר ד"ר זייכנר.

האם יש משהו אחר שאנחנו יכולות לעשות בבית?

"כן, פעילות גופנית מגוונת וקבועה תועיל ואכילת פחות שומנים (כיום, רובנו אוכלים כמות שומן גבוהה מאד. עד 40% מסך הקלוריות היומיות). בנוסף, לצרוך נוגדי חמצון ורטינול. המרכיבים בהם אתן משתמשות לפנים שלכן, יכולים לעזור לחזק את העור על הרגליים. נוגדי חמצון מונעים נזק רדיקלי חופשי ומקדמים ייצור קולגן בריא ורטינול מגרה את ייצור הקולגן והאלסטין, המחזקים את בסיס העור. ככל שהעור יהיה בריא וגמיש יותר, פחות שומן יאגר מתחתיו ויראה דרכו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית