מתחילים את החיים ברגל ימין עם WeShoes

כל כלה חולמת לצעוד לחופה בנעלי עקב גבוהות ועדיין, לא לוותר על נוחות, בטח אם את מתכוונת לרקוד עם חברותייך. אז לפני שאת הולכת לקניות, שמעי מה יש למומחים של WESHOES להציע (אופנה, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף WeShoes | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

יום החתונה מתקרב, יום השמחה. את שמלת הכלה כבר בחרת והנה הגיע הרגע הגדול, את צריכה לבחור נעלי כלה, גם האמא היקרה שלך שתלווה אותך לחופה, רוצה לקנות זוג נעליים לאירוע המרגש ומה עם הריקודים?

נכון, כל כלה חולמת לצעוד לחופה על נעלי עקב גבוהות ועדיין, המילה 'נוחות' חייבת להישאר כתנאי לחתונה זוהרת ובטח אם את מתכוונת לרקוד עם החברות שלך. אז רגע לפני שאתן מסתערות והולכות לקניות, כדאי שתשמעו מה יש למומחים של רשת WESHOES להציע.

צילום: יח"צ

רשת נעלי WESHOES מבית קרוקס אנד מור מציעה מגוון רחב של נעליים בצבע לבן לכלה, לקראת האירועים שבפתח ועונת השמחות שהחלה. לצד נעלי העקב שמחכות לכל כלה, כדאי מאד להצטייד בזוג נעליים נוחות. ב-WESHOES מגוון רחב של נעליים לבנות, קלאסיות, סגורות או פתוחות. עם הנעליים האלה אפשר לרקוד עד אור הבוקר. תשמרי על המראה האפנתי והאלגנטי ותוכלי גם לצעוד אל הרכב.

צילום: יח"צ

זוהר בנזינו, מנהלת השיווק של הרשת, מצביעה על נעליים מעוצבות באופן חדשני, מודרני וצעיר, נעל שתומכת ברגל, לצד נוחות מנצחת ולא רק לכלה. גם האחיות והחברות שרוצות לרקוד ולשמוח, כדאי שיצטיידו בזוג נעליים לריקודים. התייעצי עם מעצבת שמלות הכלה שלך, אל תהססי לשלוח לה תמונה של נעל לטעמך, היא תעזור לך לבחור את הנעל המתאימה ביותר.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

כמה פעמים שמעתם את המשפט הבא: "חיכיתי ליום החתונה שלי כמו כל כלה, נרגשת ומאושרת, לא דמיינתי שאסיים את הערב עם דמעות בעיניים והכל בגלל נעליים". הרגליים כאבו, האצבעות האדימו, בקושי רב היא חלצה באמצע הריקודים את הנעליים ורקדה כשרק גרביים לכפות רגליה.

צילום: יח"צ

ב-WESHOES עשרות דגמים ייחודיים במגוון רחב של סגנונות. בקולקציה ניתן למצוא: סנדלים, כפכפים ונעליים במראה יום יומי, לצד נעלי עקב מאובזרות המתאימות ליום יום, למשרד ולערב, עם דגש על איכות, נוחות ויופי.

צילום: יח"צ

לבנות הקטנות ניתן לרכוש נעלי סירה בצבע פנינה. לא צריך לוותר על יופי, אפשר לשלב איכות וססגוניות ביחד.

צילום: יח"צ

טיפ לכלה: הגיעי לתמונות עם עקב גבוה ולאחר החופה, החליפי לנעלי נוחות אלגנטיות של WESHOES ותודי לאלוקים על הטיפ הנפלא הזה שהענקנו לך.

צילום: יח"צ

היי, אם כבר דיברנו על הכלה, גם החתן לא נשאר יחף. הפתעה מרשת WESHOES - נעליים אלגנטיות עם רפידת ג'ל שתעניק לחתן ערב בלתי נשכח.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

רק בשמחות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית