המדריך הרשמי: איך להיראות טוב כאשר יש שרב בחוץ

להגיע לעבודה 'על הבוקר' ספוגות זיעה עם מסקרה שנמסה על הפנים - זהו לא המראה האידאלי לעונה החמה ובכלל. אז הנה כמה דרכים שיסייעו לכן להראות טוב בקיץ, גם כאשר שורר חמסין בחוץ (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

קיץ בא לעיר. כמה כיף. מצב הרוח בשיאו ויש כל כך הרבה מה לעשות. אך להגיע לעבודה 'על הבוקר' ספוגות זיעה עם מסקרה שנמסה על הפנים - זהו לא המראה האידאלי לעונה החמה ובכלל. אז הנה 6 דרכים שיסייעו לכן להראות טוב בקיץ, גם כאשר שורר חמסין בחוץ:

נטשו את מייבש השיער

אם אתן לא מיליארדריות, כנראה שאין לכן מיזוג אוויר בחדר האמבטיה כדי להתקרר בזמן שאתן מכוונת אוויר חם לראשכן. אמצו את המראה המבולגן עד ספטמבר - או, אם אתן חייבות להשתמש בפן, הגדירו אותו על מצב של קור.

מרחו דאודורנט גם בלילה

האם ידעתן שהזמן הטוב ביותר למרוח אנטי פרספירנט הוא לא בבוקר? זה בעצם בלילה, לפני שאתן הולכות לישון, אז יש לו את ההזדמנות לחדור לתוך העור ולחסום את צינורות הזיעה. (אם כי ביום קיץ חם, זה לא כואב שיהיה אחד בתיק, רק ליתר בטחון.)

ומרחו אותו על הירכיים, גם

למדנו את הטריק הקטן הזה מהקומיקאית איימי שומר וזה באמת עובד. לפני שאתן מתלבשות, שפשפו קצת דאודורנט על החלק הפנימי של הירכיים העליונות שלכן כדי למנוע חיכוך. כי אף אחד לא אוהב שפשפת. אף אחד.

לבשו בגדי כותנה

פוליאסטר ואקרילן? מצטערות, אתם מחוץ לתחום עד החורף. הצמדו לבדי כותנה נושמים כדי למנוע לחות (קרי: להזיע בטירוף), במקום זאת.

התאפרו בקלילות

כאשר אתן מסתובבות ברחבי העיר בשמש החמה, הפנים שלכן הולכות להזיע - זו עובדה. במקום למחות את הכתמים כל היום, התחילו עם מריחת מייקאפ קליל, שפתון מבריק ומסקרה עמידה למים. אתן תמיד יכולות להוסיף צללית ואייליינר כאשר השמש שוקעת והטמפרטורה צונחת.

היו מוכנות 15 דקות לפני

לפעמים אתן פשוט צריכות לקבל את זה: כאשר יש 40 מעלות בחוץ, אתן כנראה הולכות להגיע לפגישה חשובה עם זיעה על השפה העליונה. תמיד הערכו מראש, כך שתוכלו לבצע בדיקה מהירה מול המראה, או לתקן כתם של איפור על המצח. בנוסף, כאשר אתן לא אצות רצות לתפוס את הרכבת, תזיעו פחות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית