כך תמצאי את חצאית העיפרון המחמיאה ביותר

מציאת חצאית עיפרון שתחמיא למבנה הגוף שלנו, עלולה להיות אתגר. זה המקום שבו אנחנו נכנסות לתמונה. אז בין אם את קטנטונת ממדים או מלאת קימורים, כך תבחרי את הסגנון שהכי יתאים לך (אופנה)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חצאיות עיפרון הן נהדרות - כאשר לובשים (ובמקרה שלנו, לובשות) אותן כיאות. אכן, האתגר הגדול ביותר הוא למצוא אחת שתחמיא למבנה הגוף שלכן. זה המקום שבו אנחנו נכנסות לתמונה. אז בין אם את קטנטונת ממדים או מלאת קימורים, כך תבחרי את הסגנון הטוב ביותר בשבילך:

אם את נמוכה - נסי חצאית עפרון בגזרה גבוהה

לחצאית המונחת גבוה, המתחילה מהמותן, יש למעשה השפעה הפוכה ממה שאנו נוטות לחשוב בדרך כלל. אם את מתנשאת לגובה של פחות מ-160 סנטימטרים, קו המותניים שלך יראה כאילו הוא מתחיל גבוה יותר ממה שהוא באמת, מה שגורם לפלג הגוף התחתון להיראות ארוך.

אם את גבוהה - לכי על חצאית עיפרון באורך מידי

בחרי חצאית עיפרון באורך מידי, אם את רוצה שהרגליים שלך יראו אפילו יותר ארוכות. במקום לחתוך אותך בברכיים, זה יאריך את כל החזות שלך עד אמצע השוק.

אם את כמו שעון חול - חפשי חצאית עיפרון מודפסת

ביסודו של דבר, הפרופורציות שלך מותאמות במדויק לסגנון זה המטשטש את הגוף. בחרי חצאית בהדפס מודגש או בד לא צפוי כדי להדגיש את המותניים הצרים שלך.

אם את דקיקה - אמצי חצאית עיפרון בגזרת מעטפת

עבור אלה מאיתנו שאין להן יחסים מקובלים בין המותניים לירכיים, חצאית מעטפת היא הפתרון. סגנון זה פועל משום שהוא מגדיר את המותן שלך ומשתמש בשולי האסימטריה כדי ליצור את האשליה של קימורים בכל המקומות הנכונים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית