אחת מול כולם 2

פייני סוקניק מספרת: איך הפכתי לפעילה חברתית?

איך הפכה מורה לאנגלית ליזמת חברתית? גם פייני סוקניק תשתתף בכנס 'אחת מול כולם 2' מבית 'מאמע' • על הקושי בלהיות פעילה חברתית, ולמה לעולם לא תפסיק • צפו (מאמע)

מאמע | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

גם פייני סוקניק, העומדת בראש עמותת 'באשר תלכי' המלווה נשים דתיות וחרדיות במצבי פרידה וגירושין, שהדליקה משואה ביום העצמאות לפני 3 שנים, תשתתף בכנס 'אחת מול כולם 2' מבית 'מאמע'.

"לא תמיד הייתי פעילה חברתית", מספרת סוקניק. "לא נולדתי כזו. אבל מהרגע שהתחלתי להתעסק בעשיה החברתית - אני לא יכולה להפסיק. זה כמו משקפיים. ברגע שאנחנו מרכיבים אותן ורואים את העולם מזווית מסוימת - אנחנו לא יכולים להפסיק".

לדבריה, "עולם של עשיה חברתית הוא עולם מורכב. יש בו מעט מאוד רגעים של מצלמות וזוהר והרבה מאוד רגעים של קושי, תסכול, שקט והתמודדות אישית".

לצפייה בתכניית הכנס, לחצי כאן

"אבל, למרות שרבים שואלים אותי למה אני ממשיכה עדיין ואולי הגיעה הזמן להפסיק ולהתעסק בדברים אחרים, אולי דברים שווים יותר - לא שווה כל העולם, מול רגע אחד של סיפוק, של הצלחה, של ידיעה שהייתי במקום הנכון ובזמן הנכון ובידיעה שאני עושה בדיוק את מה שהייתי אמורה לעשות בעולם".

בכנס אחת מול כולם 2, תסביר סוקניק, כיצד הפכה המורה לאנגלית ליזמית חברתית, וכיצד גם אתן יכולות, בשינויים קטנים בקהילה שלכן, להפוך עולמות.

להרשמה לכנס >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית