אחת מול כולם 2

לינדה מרשל מסבירה: איך תנהלי את זמנך?

גם "המלכה האם" תשתתף בכנס 'אחת מול כולם 2' ותסביר על החוקים בניהול זמן, ואיך להכין סדר עדיפויות, לדעת מה אנו יכולות להוריד מעצמנו, כי אנו לא יכולות להספיק הכל (מאמע)

מאמע | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

לינדה מרשל, 'המלכה האם' לניהול זמן לאימהות עמוסות, תשתתף אף היא בכנס 'אחת מול כולם 2' מבית 'מאמע', ביום רביעי הבא.

לצפייה בתכניית הכנס, לחצי כאן

"הגעתי למיזם דרך זה שעבדתי במשך שנים עם אימהות שהן בעלות עסקים, וראיתי שהדבר שגורם להם להצליח גם בעסק וגם בחיים - זה ניהול הזמן שלהם".

לינדה מוסיפה, "אם אנחנו רוצות להגיע למטרות, גם בחיים האישיים שלנו וגם בחיים המקצועיים שלנו - הכל עניין של ניהול זמן נכון".

"המטרה שלי היא בעצם שלא תקחי רשימות ותהיי תקתקנית, אלא שהרשימות יעבדו אצלנו ולא אנחנו אצל הרשימות", אומרת מרשל.

היא מסבירה: "ניהול זמן, זה אומר שיש חוקים, דברים שאנחנו צריכות לתעדף הכל כי אנחנו לא באמת יכולים להגיע לכל דבר ולכל עניין".

"אנחנו צריכות לנהל את הזמן ולהחליט מה חשוב לנו באופן אישי לעשות, גם כדי להיות יותר עם הילדים, וגם כדי לעשות את מה שאנחנו אוהבות".

בזווית אישית היא מספרת, "אני הייתי האמא הכי לחוצה בהתחלה. לאט לאט למדתי איך להרפות ומה ניתן לעשות אחרת כדי שיהיה הרבה יותר קל לכל המשפחה".

להרשמה לכנס 'אחת מול כולם 2'>>>

במסגרת מהפכת הדיגיטל שמוביל אתר 'כיכר השבת', נטלה על עצמה הנהלת האתר לתת במה דיגיטלית לנשים חרדיות שחוללו מהפך בתחומם ולבוא לשתף את הקהל במשנתם ובסיפור חייהם.

בכנס תופענה 10 נשים שחוללו מהפך בחייהם האישיים והחליטו להניע תהליכים שגרמו להם להתרומם מבחינה עסקית ממש מאפס לרמה שאינה מביישת בעלי הישגים כאלה מכל רחבי העולם.

הכנס יערך במלון המפואר הירושלמי 'ולדורף אסטוריה' ולבד מהרצאות מענינות יחוו המשתתפות גם מופע הומריסטי מאת הסטנדפיסטית הניה שוחט, וגם תכנית מוזיקלית עשירה של הזמרת ענבר טביב בליווי כנריות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית