אחת מול כולם 2

שרה פכטר נראתה לאחרונה: מה הסטורי שלך?

איפה שרה פכטר נראתה לאחרונה ומתי בפעם האחרונה היא נכנסה למשרד? למה היא חולמת על רב מכר, אבל הקימה משרד פרסום ויח"ץ? שרה פכטר מגיעה ל'אחת מול כולם 2' (מאמע)

מאמע | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

שרה פכטר, תשתתף אף היא בכנס 'אחת מול כולם 2' מבית מאמע, ביום רביעי הקרוב, ותגיש מופע הקראת שירה בסגנון 'פואטרי סלאם', לראשונה במגזר החרדי.

לצפייה בתכניית הכנס לחצי כאן

המופע יהיה תחת הכותרת "נראתה לאחרונה" ובאולפן 'מאמע' היא מרחיבה: "נראיתי לאחרונה במטבח בשנת 2001. הילדים אוכלים בעיקר מילים לארוחות שבת וחג, כי אמא שלהם כותבת ספרים וחולמת על רב מכר וכבר אמרו חכמים איך אתה רוצה להיות גדול אם אתה רוצה להיות גדול".

"נראיתי לאחרונה היום מכינה קפה שביעי אחרי פגישה עשירית במשרד הפרסום והיח"ץ שרה תקשורת המשרד שהוקם כי כידוע מספרים מקבלים בעיקר כבוד".

"כולנו רוצות להיראות להיות להגשים מרוב נראות כבר לא רואים אותנו. בעולם הסטורי שלנו, תסתכלי מתי ואיפה נראית לאחרונה ותשאלי את עצמך מה הסטורי שלך?".

להרשמה לכנס>>>

בכנס תופענה 10 נשים שחוללו מהפך בחייהם האישיים והחליטו להניע תהליכים שגרמו להם להתרומם מבחינה עסקית ממש מאפס לרמה שאינה מביישת בעלי הישגים כאלה מכל רחבי העולם.

הכנס יערך במלון המפואר הירושלמי 'ולדורף אסטוריה' ולבד מהרצאות מענינות יחוו המשתתפות גם מופע הומריסטי מאת הסטנדפיסטית הניה שוחט, וגם תכנית מוזיקלית עשירה של הזמרת ענבר טביב בליווי כנריות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית