ביטוח משכנתא

סוכן ביטוח מאנ"ש שחוסך אלפים ללקוחותיו במשכנתא

אם אתם מאותם ברי מזל שהצליחו למרות עליית מחירי הנדל"ן לרכוש דירה, אז רוב הסיכויים שרכשתם אותה בעזרת משכנתא, אז בואו תעשו מאמץ אחרון ותצליחו לחסוך מאות שקלים בחודש (ביטוחי, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אחד התנאים לקבלת משכנתא הוא רכישת ביטוח משכנתא, שבא בעצם להבטיח למלווה (ברוב המקרים גם כיום זהו הבנק) את החזר ההלוואה בשתי מקרי קיצון– פגיעה בערך הנכס או ח"ו מוות של אחד מהלווים.

הגנות אלו נובעות מהאינטרס של הבנק למקרה של פגיעה בערך הדירה שהיא הרי הבטוחה של הבנק, היא מהווה את השעבוד שלו מול הלוואות המשכנתא, וכאשר ערכה יורד עלול להיווצר סיכון בהחזרת המשכנתא. אם לדוגמה ערך הדירה ירד משמעותית מתחת לגובה המשכנתא (במקרה של קריסת מערכת האינסטלציה, או למשל סדקים בלתי הפכים שדורשים שיפוץ מהיסוד בהוצאה כספית קריטית ומשמעותית), אז אם הדירה אינה מבוטחת- הלווים שיקרסו תחת הנטל הכספי הלא צפוי עלולים "לברוח" מהנכס ולהשאיר את הבנק עם חוב לקבלן שלא שולם. הביטוח מספק לבנק הגנה במקרים כאלו.

גם במקרה שהלווה נפטר (חלילה) הביטוח מספק הגנה. אם אין ביטוח, הבנק עלול שלא לקבל את תשלומי המשכנתא השוטפים (כי פשוט אין מי שישלם את התשלום החודשי). הביטוח מגן על הבנק במצב כזה, ומבטח בעצם את התשלומים השוטפים.

ומכאן – ביטוח המשכנתא, כולל שני מרכיבים: ביטוח מבנה לנכס וביטוח חיים של הלווים. הפרמיה על הביטוח משולמת לרוב ביחד (מבנה וחיים) ובדרך כלל מדובר בתוספת של עשרות עד מאות שקלים בחודש, תלוי בגובה ההלוואה, גיל הלווים ומשך תקופת ההלוואה.

אז אולי אתם מתרשמים עד כה שביטוח משכנתא זה כלי שנועד להגן על הבנק, וזה נכון, אבל זה לא כל התמונה - ביטוח משכנתא גם מגן עליכם. הביטוח מאפשר למשפחה לשמור על הנכס שלהם גם במקרה של מוות (של המפרנס) וגם במקרה של נזק גדול לדירה (שריפה, שיטפון ועוד) . זאת בעצם הגנה מפני הצורך להיות מחוייבים לתשלומי המשכנתא בשעת צרה, כך שמעבר לאינטרס של הבנק, זה גם האינטרס של רוכשי הדירה/ לוקחי המשכנתא.

היכן רוכשים ביטוח משכנתא ?

אם אתם לוקחים משכנתא מבנק , תמיד יציעו לכם בבנק הצעה שלו (לכל בנק למשכנתאות יש סוכנות ביטוח שמטפלת ברכישת ביטוחי משכנתא מחברות ביטוח שונות). לחילופין תוכלו לקנות את הביטוח בחברת ביטוח שלא באמצעות הסוכנות של הבנק, והבנק יצטרך לאשר את הפוליסות (מבנה וחיים, כאמור).

תאגיד הביטוח "גפן בסד" הצליח להשיג לאנ"ש ובכלל - ביטוח משכנתא, זול משמעותית מביטוחי המשכנתא היקרים, שהבנק מוכר לכם.

הבנקים מבטחים אותנו בביטוח חיים בחברות הביטוח ובמחירים גבוהים מאוד – ובדרך הם גם גוזרים "קופה נאה". כיום יש מודעות גבוהה יותר לביטוח משכנתא ולכן יותר ויותר רוכשים את הביטוח באמצעות סוכנויות ביטוח המתמחות בתחום החשוב הזה. לכן, מומלץ מאוד לערוך "סקר שוק" בין אותן סוכנויות ביטוח מקצועיות - ולהשוות מחירים. החיסכון בד"כ יגיע לערך עד 40% תאגיד הביטוח "גפן בסד" נמנה על המובילים, הן בתחום ביטוחי הבריאות הקבוצתיים לאנ"ש והן בתחום ביטוחי החיים הזולים למשכנתא. הניסיון מלמד ש"גפן בסד" תעניק לכם הצעה לביטוח נמוכה משמעותית ממה שהנכם משלמים – ובממוצע עד 40% הנחה

"גפן בסד" הינה חברה איכותית, אמינה ומקצועית, שמכירה היטב את צרכי הקהילה החרדית ומתחייבת לשמור ולהגן על פרטיות המבוטח ולנהוג בהגינות ובכבוד בכל אחד ואחת.

"גפן בסד" עוסקת בתחומי ביטוח משלימים (נסיעות לחו"ל, רכב, דירות וכ') וניתן לקבל הצעות מחיר בעלות נמוכה משמעותית, מביטוחים דומים שיש לכם.

ולסיום;

"גפן בסד" מעניק שירות חינם למידע בגין כל הביטוחים שיש לכם ובכל חברות הביטוח. לקבלת שירות חינם בנדון אפשר להשאיר פרטים:

שורה תחתונה – תגידו לפקיד המשכנתאות/ יועץ המשכנתאות שאתם רוצים לבדוק אופציות נוספות מחוץ לזו של הבנק; יש מגוון של אפשרויות והצעות של חברות ביטוח, ואתם יכולים להשוות הצעות שונות לביטוח המשכנתא. המשכנתא, אבל גם 100 שקל בחודש מצטברים לרבבות שקלים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר