5 פריטים "משעממים" שכל אישה צריכה בארון

קשתות עצומות ממדים וחצאיות קומות נוכחות בהמוניהן בכל רשתות האופנה. אבל בתכלס, כשאנו מתלבשות לעבודה ביום-יום, אנו רוצות להראות סולידיות ושיהיה לנו נוח. בסוף, הפשטות מנצחת (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כשעונה חדשה מתקרבת, נהיה הראשונים להודות שחצאית עיפרון חדשה לא באמת נמצאת בראש רשימת הקניות שלנו. זה פשוט משעמם. במיוחד בסתיו הקרוב כאשר קשתות עצומות ממדים, אלמנטים ויקטוריאניים וחצאיות קומות נוכחים בהמוניהם בכל רשתות האופנה הגדולות. אבל התלבושות היומיומיות שלנו לא היו מוצלחות בפועל, ללא היסודות שמחזיקים אותן ובכלל, בסופו של דבר, תמיד כיף לחזור לפשטות.

אז מוכנות להיפטר מכמה פריטים מסורבלים ודהויים כדי להתחדש בכאלו שאתן באמת חייבות? להלן, 5 פריטי חובה במלתחה של כל אישה:

חולצת טישירט לבנה מושלמת

החולצות הלבנות שלנו עברו הרבה - כלומר, יותר מדי ימי קיץ מיוזעים והשלכתן בטעות למכונה עם פריטים כהים. בשלב זה הן נראות מעט, אממ, אפורות? כן, הגיע הזמן לרכוש כמה חולצות טריק/לייקרה חדשות ולתרום את הישנות (או להשתמש בהן כסמרטוטים).

בלייזר שחור

נכון, מקטורנים נהיו מגניבים הרבה יותר (והרבה יותר נועזים) בשנים האחרונות. אך השקעה באחד שחור בסיסי עם תפרים ללא דופי, תגרום לכל בגד להיראות כאילו נבחר על ידי סטייליסט מקצועי. טיפ חם: השקיעו קצת יותר באיכות טובה שהבלייזר יחזיק לאורך זמן.

ג'קט ג'ינס

זו אולי העליונית השימושית ביותר שלנו. אנו לובשים אותה באביב ובקיץ עם שמלות בכל אורך וכחלק מ"לוק שכבות" מעל סוודרים ותחת מעילים בסתיו ובחורף. למרות שגרסאות צבעוניות באות והולכות, ג'ינס כחול קלאסי יעמוד במבחן הזמן.

חולצת גולף קלאסית

לבשו אותה עם חצאיות בכל דוגמא וגזרה, תחת סרפנים ובכל ווארט שצץ פתאום ואויה, אין לכן מה ללבוש - היא ממש הולכת עם הכל, להכל. גרסה סולידית עם גוון ניטרלי תהפוך במהרה לפריט הכי חרוש שלכן, אך סרוגה תשיג גם היא את המטרה, באותה מידה.

חולצה מכופתרת לבנה

האם יש משהו יותר קלאסי? אנחנו פשוט נענה: לא. חולצת צווארון לבנה היא אחת מאותן "פיסים" שיכולים ליצור או "להרים" בגד. השקעה באחת טובה - פירושה שתוכלו ללבוש אותה לעבודה עם חצאית ג'ינס או לערב כשאתן יוצאות לשאוף אוויר עם הבעל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית