חניון מסילת ישרים – החניון המשתלם במרכז העיר

סמוך למרכז העיר ולשוק מחנה יהודה, בחניון מסילת ישרים פועלות שתי קרוסלת החניה המציעות 28 מקומות חניה על מקום של שתי חניות בלבד • כך פועל המתקן שיפתור את המצוקה (שיווקי)

(צילום: דניאל רחמים)

מצוקת החניה בערים הגדולות, בעיקר באזורים הומי האדם כמו לדוגמה באזור שוק מחנה יהודה בירושלים, הביאה לפתרון היצירתי הבא: מתקן המאפשר חניה ל-28 כלי רכב, במקום שני רכבים בלבד.

החניון, ממוקם ברחוב מסילת ישרים, כאשר בין מקומות החניה הרגילים, יש גם שני קרוסלות, המכפילות פי ארבע עשרה את מקומות החניה אותם הם תופסים.

הקרוסלות המיוחדות פועלות בצורה פשוטה וקלה לתפעול. כל נהג רכב מפעיל אותן בצורה עצמאית.

בכניסה לחניון, לוקח הנהג כרטיס כמו בכל חניון. עומדים מול הכניסה לקרוסלה ומעבירים את כרטיס החניה בסורק של הקרוסלה. מכניסים את הרכב לתוך המתקן, יוצאים מהרכב, מעבירים שוב את הכרטיס בסורק של המתקן והרכב עולה למעלה.

כאשר חוזרים ורוצים להוציא את הרכב, מעבירים שוב את הכרטיס בסורק והרכב יורד למטה בתוך פחות מדקה. הכל פשוט וקל.

בזכות שתי קרוסלות החניה היצע החניות לבאי העיר ולבאי השוק גדל בצורה משמעות באזור העמוס. בזמן החניה הרכב נמצא בתוך מתקן וכך נהנים מחניה מקורה ומוגנת.

כמובן, כאשר מדובר על מתקן המופעל חשמלית, הוא מושבת במהלך יום השבת, וחוזר לפעילות רק כשעה לאחר צאת השבת.

המחיר לחניה, זולה משמעותית המקובל בחניונים במרכז העיר ירושלים. מהשעה 08:00 בבוקר עד 17:00 בצהריים, המחיר הוא 14 ₪ לשעה, ולבעלי כרטיס 'ירושלמי', המחיר יורד ל-8 ₪ לשעה. החל מהשעה 17:00 עד 08:00 למחרת, מחיר החניה יעמוד על 14 ₪, חד פעמי.

ללא ספק, זהו פתרון החניה המשתלם ביותר באיזור מרכז העיר והשוק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר