זו הדרך הטובה ביותר 'לעשות כביסות' כשיש ילדים

פניתי לחברה "באלעבוסטע" שביתה תמיד מסודר בקפידה - לקבלת עזרה. שאלתי אותה האם יש דרך לשלוט בהררי הכביסה והיא נתנה לי טיפ - ליצור תהליך כביסה, ששינה לי ולמשפחתי את החיים (בית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כשהפכתי לאמא, הייתי די המומה מכמות הכביסה ההררית שנראתה כאילו נוצרה מאליה, בן לילה. הרגשתי שעברתי מהפעלת מכונה אחת ליום או יומיים לשתיים-שלוש ביום והייתי עסוקה לגמרי במיון, כיבוס וקיפול שוב ושוב ושוב.

אז פניתי לחברה "באלעבוסטע" שביתה תמיד מסודר בקפידה ובוהק מנקיון - לקבלת עזרה. שאלתי אותה האם יש דרך לשלוט בכאוס והיא נתנה לי טיפ שהיא שמעה מחברה המתמחה בארגון חללים - בבית, במשרד ובחיים בכלל - והוא בעצם ליצור תהליך כביסה, ששינה לי ולמשפחתי את החיים.

מה אתם צריכים: סל כביסה נפרד לכל אחד מבני המשפחה (זה חשוב במיוחד אם יש לכם שלושה אנשים או יותר במשק הבית.)

מה אתם עושים: הגדירו יומן כתוב שבו אתם מציינים באילו ימים ספציפיים בשבוע אתם עושים כביסות לכל אחד מבני הבית. לדוגמא, יום שני הוא יום כביסות עבור בן הזוג; יום שלישי עשוי להיות היום שלכם ויום רביעי מיועד לילדים.

מדוע זה עובד: זה הופך את הכביסה למשהו שתוכלו לתזמן ואת כל הפעולות הכרוכות בה להרבה יותר קלות ופחות מאיימות ואתם תרגישו בשליטה על המצב.

בונוס נוסף: אם ילדיכם מבוגרים מספיק, כדאי גם לעודד אותם לקחת בעלות על ימי הכביסה שלהם מההתחלה ועד הסוף. אחרי הכל, זו מיומנות לכל החיים, נכון?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית