4 פריטי לבוש שכדאי לכן לקנות במחלקת הגברים (ובזול יותר)

טרנדים מסוימים באופנת נשים הם למעשה פריטים רגילים ויומיומיים אצל גברים ולעתים קרובות הם באיכות טובה יותר ופחות יקרים. הנה 4 דברים שאתן יכולות לאסוף ממחלקת הגברים בלי למצמץ (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אנו לא רוצות להיות אלו שמבשרות לכן על כך, אבל החולצה המחויטת הלבנה והסופר יקרה שקניתן? יכולתן להשיג אחת אחרת בסגנון זהה לשלה, רק יפה יותר וזול יותר, במחלקת הגברים. טרנדים מסוימים באופנת נשים הם למעשה פריטים רגילים ויומיומיים אצל גברים ולעתים קרובות הם באיכות טובה יותר ופחות יקרים.

הסיבה לכך, לכאורה, היא מכיוון שאין מגוון רחב של חולצות לגברים והיצרנים חוסכים כסף על הדפסים ומוציאים אותו על בדים. זה מה שנקרא "מס וורוד" וזה לגמרי מתסכל - הסכום הנוסף שנשים משלמות בגין מוצרים ושירותים מסוימים (כמו ניקוי יבש, מוצרי טיפוח ובגדים). יש דרך לנצח את המערכת - לקנות את הפריטים הפופולריים האלה במחלקת הגברים. הנה 4 דוגמאות:

גרביים

תאמינו או לא, גרביים של גברים לרוב רכים יותר, עבים יותר וזולים יותר מהגרסאות הנשיות, מכל סיבה שלא תהיה. אז תפסו זוג גרבי צמר מחממים שתוכלו לצוות למגפי הבוקרים שלכן (כשהחורף יגיע למחוזותינו סוף סוף) ותודו לנו אחר כך.

סוודרים בגזרת אוברסייז

סוודרים גדולים ואיכותיים באמת יכולים לעלות לא מעט, אך אנו תמיד מצדיקות את רכישתם בהתחייבות ללבוש אותם גם בשנים הבאות. במציאות, הם צוברים המוני צ'פים אחרי כמה חודשים והולכים לגמ"ח הבגדים הקרוב למקום מגורנו. קל לקנות סוודרים של גברים בגזרה רחבה בגלל האופן שבו הם מעוצבים והם לא יקרעו לכן את הארנק באותה מידה (אפילו כשהם עשויים מקשמיר).

חולצות מכופתרות

כאמור, החולצות הללו היו מצרך בסיסי בארונות הבגדים של גברים מאז ומעולם, כך שהן בדרך כלל מיוצרות בשפע (ולכן זולות יותר).

שעונים

במקום לקנות סגנונות מסוימים של שעונים "בהשראת שעוני הגברים", פשוט עברו לדבר האמיתי. הלוחות גדולים יותר, העיצובים קלאסיים יותר והמחירים נמוכים יותר. בנוסף, הרצועות ניתנות להתאמה בדרך כלל, כך שתוכלו להדק אותן חזק יותר למפרקי כף היד שלכן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית