טרגדיה קשה

האחים מסרו שיעור לנושרים ונהרגו בתאונה

האחים חיים מאיר לביא וניסים שלום לביא, בניו של איש החינוך הרב ירון לביא, מסרו שיעור לנוער מתמודד במדרשיה של אביהם, בסיומו עלו על האופנוע. סמיטריילר דרס אותם (בארץ)

זירת התאונה (צילום: דוברות הצלה אלעד)

האחים חיים מאיר לביא וניסים שלום לביא בני 27 ו-19 בניו של איש החינוך הרב ירון לביא נהרגו בתאונה מזעזעת בעת שרכבו על אופנוע בכביש 444 ונפגעו ממשאית.

הם היו פעילים במדרשיה של אביהם הרב ירון לביא, והיום (רביעי) בשעה 13:30 עוד קיימו שיעור לנוער מתמודד במדרשיה בכניסה לעיר אלעד. הם עשו את דרכם לירושלים ובדרכם התנגשו במשאית ונהרגו במקום.

האחים למדו בישיבות והמשיכו בהפצת תורה במדרשיה אביהם הרב ירון מקורב מאד לנוער ומפעיל מדרשיה מיוחדת לנוער. הוא מקורבו של חבר מועצת החכמים הגר"ד יוסף.

לפני כחצי שנה הם עברו מאלעד שם גדלו לגור בראש העין, וסייעו לאביהם בניהול מדרשית "נער ישראל ואוהבהו" באלעד ובהוד השרון.

חיים אוטמזגין מזק"א אומר ל'כיכר השבת', "הזירה היתה קשה מאוד לטיפול, ולא היה להם שום סיכוי לשרוד את זה. לפי הציציות שלהם הצלחתי להבין שמדובר בבני משפחה אחת. לאחר מכן נודע לי שמדובר אכן באחים. אסון מזעזע".

מנהל מחלקת הנוער בעיריית אלעד יחיקם גמליאל אומר ל'כיכר השבת': "מאיר וניסים היו מאד מסורים וקרובים לנוער מאיר מסר שיעורים לבני הנוער וניסים היה לומד בחברותא עם נערים אין ספק שזה אבדה גדולה לעיר ולעשרות בני הנוער שהעריכו ואהבו אותם".

זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי זק"א)

ניסן היילברון ושמואל טויב, כונני מד"א-הצלה אלעד, שהגיעו למקום, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, עם מעורבות של אופנוע. ביצענו פעולות החייאה במקום ב-2 נפגעים במצב אנוש, אך צוות ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותם של הנפגעים בשטח".

יזהר אוחיון, חובש באיחוד הצלה, מתאר: "מדובר בתאונה עם אופנוע שעליו שני רוכבים ומשאית סמיטריילר. למרבה הצער נקבע מותם של שני הצעירים שרכבו על האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו".

חובש רפואת חירום במד"א, סער שי, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. כשהגענו למקום ראינו משאית עומדת באמצע הכביש, לצידה היה הקטנוע ושני הרוכבים שוכבים על הכביש כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב מערכתית. ביצענו מספר בדיקות רפואיות אבל לצערינו הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

מפקד היחידות המיוחדות של זק"א חיים אוטמזגין, שמטפל בזירה, אמר: "זו תאונה מזעזעת. כשהגעתי למקום ראיתי אופנוע מרוסק בצד הכביש לאחר שככה״נ התנגש במשאית".

"שני הרוכבים כבני 30 שכבו על הכביש סמוך לאופנוע כשהם סובלים מחבלות קשות והם ללא הכרה, צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותם של השניים במקום, מתנדבי זק״א מרחב שרון מטפלים בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר