מקורי: טרנד שמלות הכלה שאתן הולכות לראות הרבה בשנת 2020

מגמות אופנתיות לא צריכות להכתיב לכן מה ללבוש באופן כללי ובחתונתכן בפרט, אבל תמיד מעניין לראות אילו רעיונות חדשים מציגים בתי האופנה הנחשבים ברחבי העולם לאירוע של פעם בחיים (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אם אתן מתחתנות בחודשים הקרובים, כנראה שכבר יש לכן כיוון לנראות של השמלה שתלבשו ביום הגדול ויתכן וכבר התחלתן במסע הביקורים בסלוני כלות. אבל אם עדיין לא מצאתן את האחת, זו שעליה חלמתן כבר מגיל 3, יש לנו חדשות טובות מאד בשבילכן: ישנם מספר טרנדים שצפויים לככב בהרבה חתונות בשנה האזרחית הקרובה והדרך המושלמת לקבל קצת השראה ולפתוח את העיניים היא להתעדכן בהם.

נכון, מגמות אופנתיות לא צריכות להכתיב לכן מה ללבוש באופן כללי ובחתונתכן בפרט, אבל תמיד מעניין לראות אילו רעיונות חדשים מציגים בתי האופנה הנחשבים ברחבי העולם לאירוע של פעם בחיים.

שמלת הכלה הקלאסית היא בדרך כלל בצבע לבן / לבן "חלבי" / שמנת - מקסימום, לאמיצות שבינינו. אך יותר ויותר מעצבים פונים לצבעים שונים ומשונים, כשמדובר בשמלות כלה לשנת 2020.

לפי המגזין הנחשב "גלאמור", יש תחזית צבע חדשה לגמרי שתהיה להיט בקרב כלות הסתיו העתידיות של 2020: ורוד. כן כן, מה ששמעתן.

הורוד, על שלל גווניו, מושלם לכלה שרוצה משהו קצת אחר, אך עדיין נסיכותי. הוא רך ונעים לעין, למרות שונותו ואם תבחרו ללכת עליו, אתן מבטיחות לעצמכן שאת החתונה שלכן אף אחד לא ישכח. בוודאות.

מזל טוב.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית