המסקרה שקייט מידלטון לא יוצאת בלעדיה מהבית

לא תאמינו: הדוכסית מקיימברידג' התאפרה בכוחות עצמה ליום חתונתה ועל ריסיה מרחה מסקרה של לנקום וכפי הזכור לנו, היא נראתה מדהים. רוצות לדעת באיזה דגם מדובר ומה מחירו? סורו הלאה (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
אנחנו ניקח את מה שהיא לקחה. (צילום: שאטרסטוק)

מבחינתנו, מסקרה היא אחד מהמוצרים שלא יכולנו לחיות בלעדיהם. יש באפשרותנו להסתדר בלי אייליינר, פריימר, פודרה ואפילו שפתון, אבל הרימל הוא בגדר חובה מוחלטת ובעקבות כך, אין זה מפתיע שיש לנו כמה מועדפים באמתחת, החל מזולים ופשוטים של חברות עממיות ועד כאלו שעלו טבין ותקילין, של מותגי על ואנו מזגזגות ביניהם, תלוי במראה אותו אנו מעוניינות לקבל (או בכמות הזמן שיש לנו בבוקר).

למרות שמדובר בסך הכל במסקרה ולא במייקאפ, למשל, עדיין יש אופציה יוקרתית אחת שאנו ממשיכות לרכוש שוב ושוב: מסקרה מבית לנקום, דגם "היפנוז". היא לא הזולה ביותר שקיימת בשוק - מחירה עומד על כ-150 ש"ח, אך זוהי מסקרה שמספקת נפח בעל השפעה גבוהה, פי שבעה מהנפח המקורי, למעשה.

עובדה מעניינת: זו המסקרה שקייט מידלטון השתמשה בה ביום חתונתה ואם היא מספיק טובה לדוכסית מקיימברידג', היא מספיק טובה לנו. יותר מכך, השמועה אומרת שאשת הנסיך התאפרה בכוחות עצמה ליום הגדול בחייה וכפי הזכור לנו, היא נראתה מדהים.

מודל "היפנוז" הושק בשנת 2004 והוא עדיין אחד הנמכרים ביותר, עם 13 מכירות בכל דקה (!!!) ברחבי העולם.

אז בין אם אתן מעוניינות להראות טוב, אך לא מוגזם מדי, לשעות היום במשרד, או דרמטיות יותר לאירוע בערב, המסקרה הזו יכולה לעשות את שתי הפעולות, תלוי בכמות אותה תמרחו. רק קחו בחשבון ש- once you go black, you never go back ובעברית צחה: לאחר שתקנו אותה, לא תוכלו לחזור ולרכוש מסקרות אחרות. ראו הוזהרתן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית