רייצ'ל מציגה: איך להפוך את טרנד הקשתות לכיסוי ראש מלא

הפיד שלנו מלא בקשתות עם נוכחות מכובדת שגונבות את ההצגה. אם את הולכת עם פאה או שאינך צריכה לכסות את הראש, את פשוט מניחה את הקשת, אבל מה תעשה אחת שהולכת עם כיסוי ראש? כאן רייצ'ל נכנסת לתמונה (אופנה)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: חיה בלנדר)

טרנדים באים והולכים ללא הפסקה. חלקם עוברים לידנו וזוכים במקרה הטוב לגיחוך מזלזל וחלקם מצליחים לעבור את הרמת הגבה ונשארים לסיבוב ארוך יותר. כמו תמיד, הכל עניין של איזון בין לא לפחד לנסות למודעות עצמית.

אחד הטרנדים שזכה לאחרונה להדים חיוביים רבים הוא טרנד הקשתות. לא קשתות פלסטיק דקיקות מתחילת שנות האלפיים, אלא קשתות עם נוכחות מכובדת שגונבות את ההצגה ועושות את הלוק כולו. מהר מאוד הפיד באינסטגרם שלנו התמלא במגוון דוגמאות של קשתות; אלגנטיות וחלקות, קלאסיות ועדינות או עטורות פנינים ואבנים מנצנצות.

אם את הולכת עם פאה או שאינך צריכה לכסות את הראש, את פשוט מניחה את הקשת על השיער, אבל מה תעשה אחת שהולכת עם כיסוי ראש?

וכאן רייצ'ל נכנסת לתמונה. "מצאתי את עצמי מתחבטת בשאלה איך אני הופכת את היופי הזה לחלק ממחוזותינו ומי שכבר הספיקה להכיר אני לא אומרת לא לשום דבר כשזה קשור לכיסויי ראש. שמתי לי למטרה להעלות אותו על נס ולהראות שאפשר".

בהפקת האופנה האחרונה של רייצ'ל, הופיעו כיסויי ראש משולבים עם קשתות. "מיקמנו את הקשת מקדימה, יצרנו בשיער שביל עדין ושילבנו למטה מטפחת בסיס פשוטה שהודקה לשיער בלי יותר מידי נפח, כדי לשוות מראה נקי ולתת את מלוא המקום הראוי לכלת האירוע לשמה התכנסנו - הקשת" אומרת רייצ'ל.

הקולקציה האחרונה של רייצ'ל מציעה מגוון קשתות עשויות עבודת יד עם שזירה של אבני חן, פנינים ועיטורים יפהפיים נוספים. רייצ'ל ממליצה להתאים מטפחת בסיס חלקה לגוון הבסיס של הקשת וכך ליצור מראה אחיד.

"אל תחשבי לרגע שהכיסוי מהווה עבורך מגבלה" מזכירה רייצ'ל את המוטו של מותג כיסויי הראש שלה. "עם מעט ראש פתוח תגלי עוד ועוד אפשרויות וסגנונות שיתנו לך את הכוח להמשיך לכסות את ראשך מתוך שמחה והכי חשוב בחירה".

איפור: שרה טייב
צילום: חיה בלנדר, יהודית ויסברג

מוזמנות לחנות של רייצ'ל ברחוב יפו 70 ירושלים או לחנות הווירטואלית בכתובת Rachel.org.il

גללו למטה לתמונות מההפקה:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית