יום המשפחה? אנחנו דווקא חוזרים ליום האם

המשביר לצרכן החזיר את יום האם ומי שאחראי למיזם הוא רמי שביט המנכ"ל והבעלים, שהשיב עטרה ליושנה, לזכרה של אמו וגרם לאנחת רווחה להישמע בכל רחבי הארץ, כי אמא יש רק אחת (יופי)

המאפרת פייגי קריזר בפעולה. (צילום: חיה בלנדר)

לנו, כנשים, קשה להתנהל בקו השבר הזה שבין האימהות לקריירה: בין ה'מעבר' לבין הנחוץ, בין הפנים והחוץ, בין הרגוע והלחוץ. לא עוד או-או. עכשיו זה גם-וגם. ביום האם אנחנו, האימהות, מראות לעולם שה'אני' שלנו הוא רחב, מכיל, מחבק. יש בו ה-כ-ל. ה'אני' הזה, זה אנחנו. הלוק החדש שלנו מאחה את קו השבר, מראה את השלמות שיוצרים כל הצדדים שלנו יחדיו. הפנים שלנו חושפות לעולם מה יש לנו בפנים ויש לנו הכל ובהרמוניה מושלמת. רק צריך לוק.

פעם יום האם נשמע כל-כך לא 'הדבר'. ה'אמא' במוקד, נשמע לא עכשווי. האינדיבידואליות שלטה: כל יחיד, אישיות לעצמו. עברנו ל'יום המשפחה': 'ביחד' שבטי. כולם שווים; כל יחידת-צריכה זהה לחברתה ופתאום הבנו שפספסנו משהו. בלי החוזקות שהאמא נותנת, המשפחה היא לא משפחה; היא אוסף של יחידים מנוכרים, ללא חיבור, ללא כוח.

אנו מחזירים את יום האם בלוק חדש. אמא בשנת 2020 היא אישיות מנצחת, שדווקא הכוח שלה הוא שמעניק לכל יחיד בתא המשפחתי את המקום שלו, את הניואנס שלו, שמואר על רקע פסיפס מרהיב, אשר במרכזו ניצבת האמא שהיא אשה, אשה שהיא אדם, יחיד שמייצר יחד. אמא ב-2020 עם לוק מנצח.

רק אשה יכולה להבין את הרכב שהפך לחדר איפור והלבשה. המראה שלנו הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו, מהתחושה הפנימית וכידוע, החיצוניות משפיעה על הפנימיות, אין הפרדה בין הדברים.

לכבוד יום האם הבאנו את אפרת זכריה, בעלת הבלוג "הדוכסית", סטייליסטית ובלוגרית אופנה, שהיא גם אמא וגם מנהלת קריירה והשילוב הזה דורש ממנה כל בוקר מחדש לקום ולחפש את הלוק המתאים.

כמחווה למשביר שהחזיר את יום האם, היא הגיעה בשעות הבוקר המוקדמות, יחד עם המאפרת פייגי קרויזר, שגם היא משלבת בין אמהות וקריירה בהצלחה רבה והן התמקמו במתחם האיפור המחודש והמעוצב של קבוצת החברות "אסתי לאודר" בישראל, שהשיקה מתחם קוסמטיקה חדש בשיתוף "המשביר לצרכן", במסגרתו אוגדו כל מותגי החברה היוקרתיים.

הקונספט הושק בסניף מלחה בירושלים וכולל את המותגים: אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס, גלאם גלואו ומותגי הבישום טום פורד, דונה קארן, מייקל קורס, טומי הילפיגר ועוד.

הדוכסית הדגישה כי בחרנו את המקום המושלם לחגוג בו את יום האם. בזמן שהמאפרת בחרה את מוצרי האיפור להצגת שלושת הלוקים, הראשונה מיהרה למחלקות האופנה שבמשביר ובחרה את הבגדים המתאימים לכל לוק וכך, עם הבגד המתאים והאיפור המשלים, נחגוג את יום האם כל השנה.

חשוב לציין שני מוצרים מומלצים בהם השתמשה המאפרת כבסיס לכל הלוקים:

קרם פנים בובי בראון (ויטמין אנריצ׳ד) ומייקאפ סמאשבוקס (סטודיו סקין פול קוברג׳).

צילום ועריכת וידאו: חיה בלנדר

לוק 1 - מראה קלאסי וטבעי ליום יום

פייגי קרויזר המאפרת הדגימה על אפרת מראה קלאסי וטבעי שמתאים לכל אחת לעבודה או סתם ליציאה נחמדה. היא ממליצה על המוצרים הבאים: צללית בסיס אסתי לאודר, צללית C חיצוני סמאשבוקס (פלטת אל אי קובר שוט), ברונזר אסתי לאודר (גודס ברונז) שמאפשר לנו לקבל מראה שזוף גם בינואר, סומק בובי בראון (טאוני), שימר סמאשבוקס (פלטת קאלי), מסקרה לגבות אסתי לאודר (טיפ לגבות: תמיד כדאי לסרק אותן, אפילו עם מברשת ריסים שהיא לא מסקרה. עושה פלאים), מסקרה לריסים סמאשבוקס (סופרפאן), עיפרון שפתיים אסתי לאודר (טיפ לשפתיים משורטטות - העיפרון עוזר לתחום כראוי את האודם שלא יהיו "נזילות", חלילה) ואודם בובי בראון (טיפ לצבע אודם מחמיא: יש מספר גוונים. כדאי לבדוק מה אתן אוהבות. פייגי קרויזר בד"כ מערבבת שני גוונים לפחות ליצירת הגוון הרצוי).

צילום: חיה בלנדר

לוק 2 - מראה דרמטי עמיד לאירוע / שבת

שדרגנו את לוק מספר 1 עם המוצרים הבאים: פריימר סמאשבוקס (פריימר מים לקיבוע האיפור), איילינר בובי בראון ואודם אדום אסתי לאודר.

צילום: חיה בלנדר
צילום: חיה בלנדר

לוק 3 - מראה צבעוני ומיוחד

מראה זה מתאים ליום עם הרבה מצב רוח, שבו הצלחת לסיים מוקדם את המטלות וכן, גם ליום האם.

המוצרים בהם השתמשה המאפרת פייגי קרויזר ועליהם ממליצה: בסיס לצלליות אסתי לאודר (דאבל וואר אינסטנט פיקס), עיפרון בסיס אסתי לאודר (עפרון עיניים דאבל וואר, גוון ירוק), צללית סמאשבוקס (פלטת קובר שוט, צבע ירוק), עפרון שפתיים אסתי לאודר (דאבל וואר, גוון ניוד), אודם בובי בראון, קונסילר בובי בראון (אינסטנט פול קוברג׳) - טיפ: מיועד לטשטוש פיגמנטציה, כהויות מתחת לעיניים, אדמומיות ושאר עניינים. יש נשים המניחות אותו מתחת למייקאפ, עדיף מעל.

צילום: חיה בלנדר

טיפ מהדוכסית:

כשאת מורחת מייקאפ, שימי לב שאת לא מפספסת גם את אזור הצוואר, כדי להימנע ממצב שרואים הבדל משמעותי בין אזור הפנים המאופר לסיום קו הלסת. טשטשי בעזרת מברשת מייקאפ כלפי מטה, בלי להוסיף חומר במברשת, כמובן.

המדריך בשיתוף המשביר לצרכן, מתחם האיפור החדש בסניף מלחה, עם כל המותגים של חברת אסתי לאודר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית