העיר החכמה

הסטארטאפ שיכנס לכל בנין מגורים ומשרדים

חברה פורצת דרך, פיתחה טכנולוגיה לפרסום דיגיטלי על גבי מסכי טאצ' בבנייני מגורים ומשרדים, דבר המתכתב עם מגמת ה'עיר החכמה' ועומד בשורה אחת עם פתרונות טכנולוגיים מהשורה הראשונה (טכנולוגיה)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

MIC הינו המרכז היחידי בישראל המתמקצע בחדשנות בעולם המוניציפלי. המרכז הוקם על ידי משכ”ל (החברה למשק וכלכלה) עבור הרשויות המקומיות, במטרה לסייע להן להתחבר לפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים ביותר במרחב העירוני המשתנה ולהוות מרכז ידע אובייקטיבי ונגיש בכל הנוגע ל”ערים חכמות” בישראל.

אז כנסו לכאן ותתחילו למנף את הכסף שלכם>>

אחת מהטכנולוגיות שהצטרפו לאחרונה לרשימת הסטרטאפים של MIC העוסקת בהטמעת המערכות החכמות כבר היום הינה חברת "גרין דיגיטל" .

גרין דיגיטל הוקמה לפני כ-7 שנים ועיקר עיסוקה הוא בפיתוח טכנולוגי אשר נועד לצמצם את מוצרי הפרסום בתיבות הדואר באמצעות לוח מודעות דיגיטלי בעל מסך מגע חכם שמוצב בלובי הכניסה לבניין ונכון להיום כבר מותקן בכ־500 בניינים משותפים ברחבי הארץ.

בגרין דיגיטל חיפשו פתרון יצירתי וזול להתמודדות עם הלכלוך שהפליירים מייצרים, וכשלא מצאו - הבינו שיש כאן הזדמנות עסקית וכך נוצר מסך המגע אינטרקטיבי ופותחה תוכנה לניהול לוח מודעות.

שלא כמו מסכים אחרים שעושים בהם שימוש כלוח מודעות, כאן מדובר בלוח אינטראקטיבי שמאפשר הודעות שוטפות של ועד הבית לצד הודעות קהילתיות מטעם העירייה וכן קבלת קופונים, השתתפות בתחרויות, ועוד. במערכת החדישה ניתן אף להזמין תור לבנק או לקופת חולים, ויש גם אופציה ללחצן מצוקה - בהמשך אולי יתאפשר להוסיף חיישנים לזיהוי פנים.

אז כנסו לכאן ותתחילו למנף את הכסף שלכם>>

חברת הפרסום האמריקאית Pingmobile כבר השקיעה בחברה ואליה הצטרפו מספר משקיעים פרטיים מישראל.

נכון להיום גרין דיגיטל היא החברה הגדולה בתחומה בישראל עם כ־500 בניינים שמנויים לשירות. המטרה היא להרחיב את הפריסה לכל רחבי הארץ ולהתחיל פיילוט בארה"ב בתוך 3 שנים כאשר משיקיעי פיפלביז יהנו מ 50% בחלוקת הרווחים.

השקעה בסטרטאפים תמיד סיקרנה אותכם? הפלטפורמה החדשנית של פיפלביז מאפשרת לכל אחד מאיתנו להיות בעלים גאה של מניות בחברת סטארטאפ. באמצעות השקעה של החל מ-500 ₪ (ועד 60,000 ₪), ניתן לקבל תעודת בעל מניות בחברת סטארטאפ לבחירתכם, מתוך החברות הנמצאות בקמפיין של גיוס כספים.

בתור בעל מניות בחברה, המשקיעים זוכים לדיבידנדים (שיתוף ברווחי החברה) וכמובן לחלק היחסי שלהם בעת הנפקה בבורסה או אקזיט (מכירה לחברה אחרת).

הקמפיין של Green Digital הוא מהקמפיינים המסקרנים ביותר בפלטפורמה של פיפלביז, שנפתח לפני מספר ימים ומשך כבר מאות אלפי שקלים של השקעה.

נכון להיום, הבשורה של Green Digital נמצאת בהתרחבות בשוק הישראלי, הכולל פוטנציאל של 20,000 בניינים ברחבי הארץ.

בנוסף, החברה עומדת לקראת פריצה לשוק הבינלאומי של שילוט דיגיטלי, שרושם צמיחה של 7.3% בשנה וצפוי להגיע ל-29.6 מיליארד דולר תוך 4 שנים מהיום.

ההשקעה מיועדת להתרחבות גיאוגרפית ברחבי הארץ כדי להטמיע את המערכות בבניני מגורים ומשרדים נוספים ואף בשיתוף פעולה עם רשויות נוספות.

בימים אלו עוברת החברה מיתוג מחדש בליווי המשרדים הגדולים בארץ, כדי למצב את עצמה כראשונה בתחומה.

חברות אחזקה וניהול בתים משותפים מוצאות ערך אדיר בהצבת המסכים של Green Digital , ברחבי הבניין ולובי הכניסה. באמצעות המסכים מועבר ומתעדכן מידע רלוונטי בהתאם לצרכי חברת הניהול, מידע על תקלות ועבודות אחזקה, סיוע באיסוף דמי ועד והכל על גבי מערכת מסכים חדשנית המעניקה לנכס מראה טכנולוגי חדשני התורם לשמירה ועליית שווי הנכס.

הטכנולוגיה של Green Digital מבוססת על מערכות קוד פתוח של אנדרואיד ובחיבור רשת מתאים זורם אליהם המידע מממשקי הניהול של המפרסמים וחברות הניהול.

נשמע לכם מעניין? הייתם משקיעים בחברה הזו שנמצאת בפיתוח? זה בעצם - השקעה בנדל"ן דיגיטלי פרסומי, עם צמיחה מואצת ופריצה קרובה לחו"ל, ואפילו שיתופי פעולה עם חברות מקומיות וגלובליות עומדים על הפרק..

אז כנסו לכאן ותתחילו למנף את הכסף שלכם>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר