"אינטרס ישראלי"

לראשונה: ישראל הכניסה ערכות בידוק לעזה

היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים הכניסה בסוף השבוע לרצועת עזה, כמאתיים ערכות בדיקה לזיהוי נגיף הקורונה - "למען בריאותם של תושבי מדינת ישראל" (ביטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכנסת הערכות (צילום: דוברות מתפ"ש)

פריט בלתי שגרתי נצפה בסוף השבוע האחרון במעבר ארז, דרכו נכנסים סחורות מישראל לרצועת עזה: ערכת בדיקה לקורונה. כ-200 כאלו, למען הדיוק.

את ההחלטה, שעשויה להציל חיים של עזתים, לא כאלו שניתן להגדירם כאוהדי ישראל, לקח דווקא יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט, בתוקף תפקידו כשר הביטחון.

הכנסתן של ערכות הבדיקה לזיהוי נגיף הקורונה נעשתה כחלק משורת מאמצים שמקדמת בחודש האחרון היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים, בראשות אלוף כמיל אבו רוקון, למגר את התפשטות הנגיף ברשות הפלסטינית ולמנוע את התפרצותו ברצועה.

אלוף אבו רוקון הסביר את הצעד במילים הבאות: "לנגיפים ולמחלות אין גבולות, ועל כן מניעת התפשטות נגיף הקורונה ברצועת עזה ומיגור התפרצותו בשטחי יהודה ושומרון הם אינטרס ישראלי מהמעלה הראשונה, שכן התפרצות מסוג זה עלולה לסכן את בריאותם של תושבי מדינת ישראל".

משרד הבריאות והיחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים ימשיכו במאמצים לסייע לרשויות הפלסטיניות למגר את התפשטות הנגיף בשטחים, זאת מתוך אינטרס ישראלי ומתוך חשיבה הומניטרית", דברי האלוף בצה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר