בהלת שווא

החרדים מסתערים על מדפי המרכולים • צפו

בריכוזים החרדיים בכל רחבי הארץ נצפים תורים ארוכים בפתחי המרכולים, לאור החשש - השגוי - ממחסור צפוי בעקבות שמועות על השבתת כל המשק כחלק מהמאבק בנגיף (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ישי ירושלמי)

בהלת הקורונה הגיעה הערב (מוצ"ש) למגזר החרדי: הסופרים בריכוזים החרדיים נפתחו שעה לאחר צאת השבת, והמונים הסתערו על המדפים - שהתרוקנו במהירות, זאת לאור השמועות על השבתת המשק כולו.

בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' נראים המונים צובאים על הקופות ועל המדפים בחנות 'שערי רווחה' ברחוב ירמיהו בירושלים. כמו כן, מבדיקת המערכת עולה, כי בכל הסופרים בריכוזים החרדים נרשמו עומסים גדולים.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו ניסה להרגיע את הבהלה סביב נושא המזון, ואמר הערב: "מפעלי המזון בישראל ממשיכים וימשיכו לעבוד כסדרם. יש מלאים גדולים לרשתות המזון. ייבוא המזון לישראל נמשך. כל אלה יוצרים מלאי גדול ולכן אין צורך או הצדקה באגירת מזון. כמו כן, הנגישות לרשתות המזון והפארם תימשך".

מדפים ריקים ולקוחות לחוצים

גם משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות, פרסם הצהרה באשר להסתערות אזרחים רבים על סופרמרקטים ברחבי הארץ: "אזרחי ישראל, הסופרים ישארו פתוחים נקודה. אין טעם להסתער עליהם".

"המערכת נערכת אבל בכל תסריט אפשרי הסופרים ישארו פתוחים. אני מבקש מהציבור לנהוג באחריות ולהקשיב להנחיות הגורמים המוסמכים לכך", הוסיף המנכ"ל.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר