בביהכנ"ס של השר

לחץ בהר נוף: חולת קורונה הסתובבה חופשי

אישה בת 60 מירושלים התגלתה כחולת 'קורונה' ביממה האחרונה, ול'כיכר השבת' נודע, כי היא השתתפה בקריאת המגילה בבית הכנסת בו מתפלל בדרך כלל יו"ר ש"ס השר אריה דרעי (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: גוגל מפות)

פרסום ראשון: אישה שהשתתפה בקריאת המגילה בפורים בבית הכנסת 'תולדות' יצחק' שבשכונת הר נוף בירושלים, ביום ובלילה, יחד עם בעלה - קיבלה ביממה האחרונה (שלישי) אימות כי חלתה בקורונה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי האישה החרדית תושבם המקום, בת כ-60, עדיין לא ידעה בפורים שנדבקה בנגיף ולכן השתתפה כאמור בקריאת המגילה בבית הכנסת שברחוב הקבלן, שם גם נוהג להתפלל שר הפנים אריה דרעי - שלא נכח במקום, אלא במנין שערך בביתו.

בשעה האחרונה, עודכן משרד הבריאות בפרטים הנחשפים כאן, וכבר בזמן הקרוב הוא צפוי לפרסם את המקומות המדויקים בהם השתתפה האישה החולה, כדי להתריע בפני מי שהיה בקרבתה וכעת נזקק לבידוד.

מיש מכירה את הסיפור, אומרת ל'כיכר השבת': "קיבלתי את הפרטים ממקור מוסמך, ולכן חשבתי שמוטב לפרסם זאת במהרה - לפני שיהיו נזקים נוספים".

בינתיים, כל הנשים שהשתתפו בקריאת המגילה בבית הכנסת המדובר, מתבקשות להיכנס לבידוד, ולהמתין להודעה הרשמית של משרד הבריאות. עוד יצוין, כי בעלה של החולה גם נכח במקום בעת קריאת המגילה, ולכן גם הגברים שהיו שם, יותר מרצוי שינקטו זהירות יתר - עד להודעת משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר