מלימון ללימונדה: 5 דברים שיקרו לך אם תפסיקי להתאפר

שכחנו איך מעבירים את אותה מברשת מעל העפעפיים, כי למי יש כוח להתאפר בימים אלו? ואנו תוהות: איך זה יהיה לוותר לגמרי על איפור? הנה, 5 דברים שיקרו אם תחליטו לדבוק במראה הטבעי (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אתן ספונות כעת בבית ויתכן כי שכחתן איך מעבירים את אותה מברשת צלליות מעל העפעפיים שלכן. קמות בבוקר, שוטפות פנים, מורחות קרם לחות (במקרה הטוב) ואצות לטפל בילדים המסתובבים בבית שדורשים את שלהם. כל זה גרם לנו לחשוב: איך זה יהיה לוותר לגמרי על איפור, גם בימים כתיקונם, שבהם אנו מורשות לעזוב את פתח הדלת ולהיראות בציבור? הנה, חמישה דברים שעשויים לקרות אם תחליטו ללכת על המראה הטבעי עד הסוף:

אתן עלולות להרגיש חוסר ביטחון

אנו יודעות מה אתן חושבות: האם תיראו עייפות? או פחות נאות? האם החברות לעבודה ישימו לב שמשהו שונה בכן? רוב הסיכויים שלא ואף על פי שתרגישו לא בנוח בהתחלה, הפחדים האלה יתמוססו כשתבינו שיש לכן לפתע חצי שעה נוספת בבוקר.

אתן עשויות להיות פחות לחוצות

בואו נהיה אמיתיות: שמירה על שגרת יופי היא טרחה לא קטנה. האם המייקאפ מרוח בצורה לא אחידה? האם הריסים מוגזמים? האם האייליינר משורטט באופן מדויק? אי התעסקות באיפור יקל עליכן, יחסוך מכן את החרדות הקטנות האלה וישחרר את דעתכן למשימות מרגיעות יותר, כמו להקדיש זמן לשתות קפה בנחת או לעשות מדיטציה.

העור שלכן יתבהר

בין הפריימר לקונסילר ולסומק, יש כל כך הרבה שכבות של מוצרים על הפנים שלכן ואם נהיה כנות עם עצמנו, סביר להניח שאנחנו לא מסירות את הכל נכון בסוף היום - מה שאומר שזה נשאר בנקבוביות שלנו. תנו הפסקה לעור מכל זה ואתן עלולות לגלות עור צלול יותר בעוד מספר ימים.

אתן תראו צעירות יותר

במיוחד אם אתן מתאפרות בכבדות. הנמשים על האף והוורדרדות בלחיים הם המאפיינים הללו שגורמים לכן להיראות חינניות וצעירות יותר.

כנראה שתשקיעו יותר בעור שלכן

היי, אם אתן הולכות על המראה הנטול, אתן רוצות שהעור שלכן ייראה טוב ככל האפשר (לא פצוע או מוכתם). אז השתמשו במסכות האלה שלעולם לא מצאתן להן זמן וגם מקדם הגנה הוא חשוב והעור שלכן יודה לכן עכשיו… ובהמשך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית