הנגיף מתפשט

מניין החולים בקורונה עלה ל-1,442; 29 במצב קשה

משרד הבריאות עדכן הלילה כי מניין החולים בנגיף הקורונה על ל-1,442. 29 במצב קשה ומחוברים למכונות הנשמה. רה"מ נתניהו: הנחיתי להגביר באופן דרמטי את האכיפה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משרד הבריאות עדכן הלילה (שני) כי מניין החולים בנגיף הקורונה על ל-1,442. 29 במצב קשה ומחוברים למכונות הנשמה. ראש הממשלה נתניהו: "הנחיתי להגביר באופן דרמטי את האכיפה".

כמו כן, לפי משרד הבריאות, מספר החולים באורח בינוני עומד על 40 והיתר קל. ההערכה במשרד הבריאות כי מספר החולים ילך ויעלה בימים הקרובים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר הערב: "אני עכשיו אחרי דיון של 7 שעות שבו הנחיתי להגביר באופן דרמטי את האכיפה על הגבלות התנועה וכן להכין נוסח החלטה להחמרת הגבלות התנועה, למעט עבודה, הצטיידות במזון, תרופות ומוצרים חיוניים - במטרה לצמצם מגע ולמנוע את המשך התפשטות נגיף קורונה".

לדבריו: "ההנחיות בעניין הגעה לעבודה לא השתנו בשלב זה. במקרה ויהיה עדכון להנחיות - יינתן זמן התארגנות. האפשרות להצטייד במזון, תרופות ומוצרים חיוניים לא תוגבל גם לאחר אישור ההחלטה".

נתניהו הוסיף: "מחר נציג את תכנית הסיוע המסיבי לעצמאים שכירים ועסקים. בנוסף ביקשתי להקים צוות להגדלה נוספת של הבדיקות לאיתור חולים וצוות נוסף לבדיקות סקר לכלל האוכלוסיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר